13 Reacties

één jaar geleden

Hebben wij hier ook.. denk ( en hoop😂) dat het een fase is

één jaar geleden

Ik lees mee. Hier precies hetzelfde 🥴

één jaar geleden

Jup, hier net zo. Dit schijnt echt DE periode te zijn waarin ze hun eigen (duidelijke) wil ontwikkelen en tegelijkertijd dus ook DE periode te zijn om grenzen te stellen omdat ze die nodig hebben, voor zowel nu als de toekomst. Dit is niet mijn eigen kennis, enkel wat ik heb gelezen. Ik voel me soms net een bezoeker van het theater met al die drama als ze op de grond gaat liggen om een vuiltje wat ik uit haar mond wil halen 🫠😅

één jaar geleden

Reactie op Bussra95

Hebben wij hier ook.. denk ( en hoop😂) dat het een fase is
Haha ja hopelijk hé 🙏

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Jup, hier net zo. Dit schijnt echt DE periode te zijn waarin ze hun eigen ( ...
Ja ik doe mijn best om de grenzen te stellen maar eerlijk gezegd lukt het niet altijd.. wel fijn om te lezen dat t erbij hoort en 'normaal' is. dankjewel voor je reactie 🙏

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Jup, hier net zo. Dit schijnt echt DE periode te zijn waarin ze hun eigen ( ...
Whahahaha thanks @Ellenn91! Deze had ik écht even nodig!! Een bezoeker van het theater. Thanks ♥️! You really made my day!!

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Whahahaha thanks @Ellenn91! Deze had ik écht even nodig!! Een bezoeker van ...
Hahahaha leuk om te horen! We zitten allemaal in hetzelfde schuitje ❤️

één jaar geleden

Jaaa echt dat op de grond liggen. Onze dame doet dat ook en dan vooral bij mij 😘. Een heel theater. Meestal is het wel snel voorbij, tenzij er iets is (ziek, hongerig oid).

één jaar geleden

Jep, als ik hem niet oppak 😵‍💫 vooral tijdens het koken

één jaar geleden

Ja same! Hoe duidelijker we zijn in grenzen, hoe groter het drama. Maar… als we die grenzen gewoon aanhouden en het drama geen aandacht geven is het ook echt met twee minuten voorbij. Voorheen bleven we afleiden/lief doen/beetje toegeven en was de hele dag meteen één groot circus 😂

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Jep, als ik hem niet oppak 😵‍💫 vooral tijdens het koken
Leertoren is de uitkomst voor dit probleem 👌! We hebben die ikeahack gemaakt en koken is nu ineens heel gezellig. Zij krijgt dan een pannetje met rauwe pasta en een spatel om te roeren en snackt af en toe wat groente uit de echte pan en ze kan ook meekijken met de echte pannen.

één jaar geleden

Reactie op Mara21

Leertoren is de uitkomst voor dit probleem 👌! We hebben die ikeahack gemaa ...
Ja hier ook! Top is dat! Of beetje ‘afwassen’ met de borstel in de gootsteen haha

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft dit ook, kan er soms echt geïrriteerd of boos van worden. Weet ook niet altijd hoe ik ermee om moet gaan.