22 Reacties

één jaar geleden

Ik snap je helemaal! Hier ook eentje altijd verkouden. Ken het niet van onze oudste, die was bijna nooit ziek. Bizar!

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ik snap je helemaal! Hier ook eentje altijd verkouden. Ken het niet van onz ...
Oh zo sneu hè! Arme schatten zijn het dan

één jaar geleden

wat balen! Al eens bij de KNO geweest??

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

wat balen! Al eens bij de KNO geweest??
Nee, wel vorige week nog bij de Ha. Zij geeft aan dat kindjes 11 virussen per jaar mogen krijgen. Dus dat het heel normaal is dat hij zo vaak verkouden/ziek is😣

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Oh zo sneu hè! Arme schatten zijn het dan
Ja sneu he! Zijn nog zo jong, alle energie gaat tegenwoordig na het ziek zijn! Hier buisjes en neusamandelen eruit, sindsdien is ze niet meer doodziek (altijd flinke koorts en heel onrustig) van alle virussen. Maar vergt het wel veel energir

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

wat balen! Al eens bij de KNO geweest??
Om wat te doen als ik vragen mag? Alleen griep hebben zullen zij niks ondernemen?

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ja sneu he! Zijn nog zo jong, alle energie gaat tegenwoordig na het ziek zi ...
Ik ga dit wel even onthouden! Hier ook echt altijd elk virusje pikt hij op. Je kan er bijna de klok op zetten😣😣 alleen drinkt en slaapt hij ondanks alles heel goed, en omdat hij dat wel goed doet kijkt de arts ook anders erna. Laatst had hij een dubbele oorontsteking.. de nachten moesten verschrikkelijk zijn volgens de ha…. Meneer sliep gewoon klokje rond 🙈 fijn voor hem hoor daar niet van.. maar het is wel vaker dat hij tijdens de griep gewoon de clown nog uithangt voor een paar minuten

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Ik ga dit wel even onthouden! Hier ook echt altijd elk virusje pikt hij op. ...
Zolang het kindje er goed op doet, zullen ze toch niets ondernemen. Hier onze dochter ruim een half jaar (!!) elk uur gekrijst snachts, al die tijd druk op de oren gehad. En heel vaak AB voor de oorontstekingen. Zelfs toen waren ze nog erg terughoudend.. Toen ze net één jaar werd is ze voor OK gegaan, en sliep ze sindsdien direct de hele nacht door en uitslapend tot 9u!

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Om wat te doen als ik vragen mag? Alleen griep hebben zullen zij niks onder ...
ze vragen dan : veel verkouden/ hoesten, hoe vaak last oren, snurken? Veel met mond open?, checken amandelen enzo en dan kan je een verwijzing voor De KNO krijgen voor verwijderen amandelen en evt buisjes. Kindjes die heeft vaak verkouden zijn en echt ziek daarvan sturen ze na een aantal keer naar de KNO door

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

ze vragen dan : veel verkouden/ hoesten, hoe vaak last oren, snurken? Veel ...
heeft=heel

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Zolang het kindje er goed op doet, zullen ze toch niets ondernemen. Hier on ...
Och wat sneu zeg, zij zal vast dood op zijn geweest. Wat zielig hè

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

ze vragen dan : veel verkouden/ hoesten, hoe vaak last oren, snurken? Veel ...
Bedankt, ik zal het onthouden. Bel maandag de ha opnieuw en kan het eens voorstellen!😊

één jaar geleden

Reactie op Zij1989

ze vragen dan : veel verkouden/ hoesten, hoe vaak last oren, snurken? Veel ...
Bij ons waren en bleven ze heel erg terughoudend bij onze dochter, ze was toen 6 maanden! This omdat ik er zelf op aandrong dat na een half jaar (!!) Giga klachten het genoeg was.. met 100% resultaat! Onze zoon snurken, mond open, zemelen etc. Maar niks aan gedaan, vooral zolang kind er goed op doet willen ze liever niks.

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Och wat sneu zeg, zij zal vast dood op zijn geweest. Wat zielig hè
Ja, en wij erbij! 🤣

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Ja, en wij erbij! 🤣
Oh dat geloof ik!! Ik trek een avond laat naar bed al niet laat staan wat jullie hebben moeten doormaken 😪

één jaar geleden

Gaat je kindje naar opvang? Of komt het meer omdat er een “r” in de maand zit (wintermaanden)

één jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Bij ons waren en bleven ze heel erg terughoudend bij onze dochter, ze was t ...
ja pas vanaf een jaar is het advies

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Gaat je kindje naar opvang? Of komt het meer omdat er een “r” in de maand z ...
Yes gaat twee dagen in de week naar de opvang. Dus daar zal hij ook van alles oppikken!

één jaar geleden

Reactie op Rfb

Gaat je kindje naar opvang? Of komt het meer omdat er een “r” in de maand z ...
Ik denk ook omdat de ‘r’ in de maand zit. In de zomer is hij nauwelijks ziek.

één jaar geleden

Is helaas de eerste 3 jaar van hun leven zo 🥺 fijn is t niet maar wel begrijpelijk als je immuunsysteem nog niet goed ontwikkeld is om alles te kunnen weerstaan 😉 Alleen maar veel liefde, knuffels, kusjes en de vertroetel zorg kan het draagbaar maken voor die kleintjes haha