14 Reacties

2 jaar geleden

Ze 'hoeven' in principe nog maar 2 flessen.... misschien dat proberen? Dan drinkt ze de overige 2 misschien wel goed op

2 jaar geleden

Waarom die om 11:30 120ml? Ze geeft denk ik prima aan wanneer ze er zin in heeft en opdrinkt. Als ze hem gewoon niet opdrinkt kun je zelf hem eraf halen. Kijken wat ze doet misschien heeft ze meer zin in fruit🤷‍♀️ Hier wordt die vrijdag 1jaar maar, weet al vanaf 8maanden wat die wil.!

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Waarom die om 11:30 120ml? Ze geeft denk ik prima aan wanneer ze er zin in ...
Oh nee ze dronk eigelijk alle flessen nog helemaal leeg vandaar. Die van 11.30 deed ik altijd nog met een broodje. Dus meer gewenning melk bij brood zeg maar. Maar nu drinkt ze elke fles soms nog niet eens helft op. Dus dat is best wel een verschilm

2 jaar geleden

Reactie op Joanne🥰

Ze 'hoeven' in principe nog maar 2 flessen.... misschien dat proberen? Dan ...
Ja dat is een idee die van 11.30 deed ik gewoon naast een broodje maar goed ik kan altijd gewoon even water of iets van thee geven ipv melk. Eens kijken of dat wat doet.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft twee weken lang geen fles gewild. Hij kreeg een tandje, was ziekig en uit z’n ritme door de warmte. Sinds zaterdag drinkt hij ze wel weer. In de tussentijd de huisarts en CB gesproken en we hoefden ons geen zorgen te maken als hij nog plasluiers had en gewoon vrolijk en zichzelf was. En van CB kreeg ik als advies om wel voor 350ml zuivel te zorgen. Dit hebben we dus opgelost door pap ‘s ochtends, knijpfruit tussendoor, bakje yoghurt en vaker z’n beker water aanbieden (elke keer 2/3 slokjes drinkt hij maar) en afgelopen zaterdag wilde hij weer met een speentje groter. Dus geen idee of dat het nu geweest is maar het is weer goedgekomen na twee weken.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oh nee ze dronk eigelijk alle flessen nog helemaal leeg vandaar. Die van 11 ...
A zo oké. Misschien dan naar 2flessen gaan misschien drinkt ze die dan wel op. Komen er misschien tandjes door dat ze daar last van heeft en geen zin in de flessen heeft?

2 jaar geleden

Mijn zoontje drinkt sinds 6 maanden geen melk. Tandjes 😅 was allemaal goed volgens cb, genoeg water etc geven plus als hij goed aan vast voedsel zat, moest ik me geen zorgen maken. Nu sinds maand of 2 drink hij weer melk, wel gewoon normale melk zeg maar. Kunstmelk wilt hij niet hebben.

2 jaar geleden

Je kan die van 11,30 inderdaad laten vallen en twee broodjes aanbieden. Zo hebben wij het destijds ook gedaan. Hier inmiddels zelfs nog maar 1 fles. Hij gaf het weken lang heeeel duidelijk aan. En nu drinkt hij deze wel volledig op.

2 jaar geleden

Reactie op wianne

A zo oké. Misschien dan naar 2flessen gaan misschien drinkt ze die dan wel ...
Ja ze heeft nog helemaal geen tanden ik kan ook nog niet goed zien of iets doorkomt. Maar misschien is dat het dan wel.

2 jaar geleden

Reactie op El707

Ons zoontje heeft twee weken lang geen fles gewild. Hij kreeg een tandje, w ...
Oke dat is ook een idee. Ik denk al dat ze het wel nog "nodig" hebben. Maar vervangen met extra zuivel kan ook ze krijgt zobiso altijd al yoghurt. Dank voor de tip

2 jaar geleden

Reactie op klaudjeX

Mijn zoontje drinkt sinds 6 maanden geen melk. Tandjes 😅 was allemaal goed ...
Oke dat is ook al een hele tijd! Ik heb ook gedacht aan gewone melk. Maar ik blijf het nog even proberen ik weet ook niet welke melk ik dan zou aan moeten bieden.

2 jaar geleden

Reactie op Mila69

Je kan die van 11,30 inderdaad laten vallen en twee broodjes aanbieden. Zo ...
Ja ze wil eigelijk ook niet echt het brood eten. Crackers dan wel weer. Dus 2 broodjes heeft geen zin dan. Misschien is het ook een periode ik wacht nog even af.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke dat is ook al een hele tijd! Ik heb ook gedacht aan gewone melk. Maar i ...
We hebben gewoon vol/halfvol melk gegeven, wat wij zelf thuis hebben

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja ze wil eigelijk ook niet echt het brood eten. Crackers dan wel weer. Dus ...
Misschien wilt ze juist niet echt brood eten door de melk. Ik zou gewoon is proberen die fles eraf te halen en water of thee geven met bijv dan brood.