10 Reacties

10 maanden geleden

Herkenbaar onze dochter heeft precies het zelfde, wij lassen paar keer perdag even een rust moment in, tv kijken, boekje lezen, rustig op de bank zitten

10 maanden geleden

Die van mij doet ook steeds later pas een slaapje maar wel nog steeds een slaapje..ze zou het anders niet de hele dag vol kunnen houden. Hoelaat staat jouwe op? Mijne om 7:30 uur, dan slaapje rond 12:30 (eerst was dit veel eerder) en naar bed rond 19:30 uur.

10 maanden geleden

Mijn dochter doet al zo'n 1,5 maand geen dutjes meer. Het duurde elke keer heel lang voordat ze sliep of ze huilde. Daardoor merkte ik dat ze geen behoefte meer had, dus zijn we het gevecht ook gestopt. Ze doet het hartstikke goed zonder dutjes.

10 maanden geleden

Dochter van 2,2 jaar slaat ook vaak haar slaapje over. Ligt er wel aan hoe laat ze wakker wordt. Als ze hele vroege ochtend heeft(tussen 5 en 6 wakker), of als ze niet fit is zoals vandaag, wil ze er nog wel aan toegeven. Maar als ze pas rond half 7 wakker wordt, houdt ze het vaak hele dag vol tot 19 uur. Dan ga ik wel om 18:30 met dr naar boven en slaapt ze ook om 19 uur. Als ze wel slaapje heeft gedaan is het vaak tussen 19:30 en 20 uur dat ze slaapt. Eind vd dag merken we wel dat dag te lang wordt. Dan rustig tv kijken oid en niet te laat eten.

10 maanden geleden

Ik zit ook in een dilemma hoor. Zoals vandaag heeft ze een middagdutje gedaan en ze slaapt nog steeds niet tis bijna 21 uur.. en gisteren heeft ze geen middagdutje gedaan ze sliep al ok 18.30 uur...

10 maanden geleden

Reactie op September21Baby

Ik zit ook in een dilemma hoor. Zoals vandaag heeft ze een middagdutje geda ...
Middag dutje in korten soms is een power nap van 30mi al voldoende

10 maanden geleden

Hier standaard geen slaapje meer sinds augustus, toen ze 23 maanden was.

10 maanden geleden

Ja ik herkenbaar sommige dagen niet dan ineens wel weer ik bied het gewoon aan en laat haar zobiso een uur op de kamer. Ze schreeuwt dan wel eens Mamaa maar dan is het zo ook weer even stil. Vandaag viel ze na 1 uur ineens toch inslaap. Tja lastig te bepalen. Van 7tot 7 lijkt me ineens ook zo lang. Dus ik bied het zobiso gewoon nog even aan

10 maanden geleden

Mijn dochter ook niet meer vanaf 2 jaar en 1 maand. Ze wil niet meer en het gaat goed zo! Dus ik hou het gewoon lekker zo, ook al is ze dan wel moe overdag. Maar ze slaapt veel makkelijk en vroeger in ‘s avonds dus prima zo!

9 maanden geleden

Mijn dochter roept al weken op voorhand dat ze 's middags niet wil gaan slapen. Maar het is nog maar 2x voorgekomen dat ze echt niet in slaap valt. We moeten wel opletten dat ze niet te lang slaapt. Ze gaat 's avonds vrij laat naar bed, ze valt zo rond negen uur in slaap. Zonder dutje is net te lang. Dus je zou kunnen proberen de avond op te schuiven. En anders maar gewoon rust nemen.