15 Reacties
2 jaar geleden
Elke zwangerschap is anders! Ik had ook nergens last van de eerste weken, en heb, buiten misselijkheid na die eerste weken tot 16w, een heel vlotte zwangerschap gehad. Proficiat en veel succes!
2 jaar geleden
Ik had bij m’n zwangerschap ook geen symptomen (gelukkig 😝).. maar daardoor kwam ik er pas met 10 weken achter! Elk lichaam is anders.
Ieder geval gefeliciteerd 😀🤰
2 jaar geleden
Bij mijn zwangerschap heb ik echt tot 7/8 weken geen symptomen gehad😊. En daarna ben ik tot 39 weken misselijk en aant overgeven geweest 🙈. Vriendinnen in mijn omgeving hebben 40 weken geen kwaaltjes gehad, dus iedere zwangerschap is anders. Gefeliciteerd en probeer ervan te gaan genieten!
2 jaar geleden
Elke zwangerschap is anders. Bij eerste minimaal klachten gehad. Wat misselijk in ochtend en last van krampen. Bij tweede helemaal niks. Bij de derde echt super misselijk tot overgeven aan toe. Zelf medicatie ervoor gehad.
Dus niks over te zeggen helaas.
2 jaar geleden
Bij beide zwangerschappen begonnen de klachten bij mij pas vanaf 6 weken dus kan hoor
2 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Ik heb precies hetzelfde! Nu ook zwanger van ons tweede kindje en nergens l ...
Ja ik heb hetzelfde. Toen voelde ik me ook echt zwanger en nu voel ik me ‘normaal’. Alleen maar fijn denk ik, maar toch relateer ik dat het ‘goed gaat’ als ik ook symptonen voel terwijl dit natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Mogelijk boffen we nog even, want het kan zo omkeren. Ik ben nu 6 weken zwanger, dus pas over 4 weken :(. En jij?
2 jaar geleden
Reactie op whitt92
Ja ik heb hetzelfde. Toen voelde ik me ook echt zwanger en nu voel ik me ‘n ...
Ja ik denk ook steeds: ik moet niet klagen, want zo ziek zijn met een kleine van een jaar om me heen is ook niks. Maar toch vind ik het spannend. Ik ben ook 6 weken zwanger! Volgens eigen berekening 24 april uitgerekend, jij?
2 jaar geleden
Reactie op Merle1987
Ja ik denk ook steeds: ik moet niet klagen, want zo ziek zijn met een klein ...
Helemaal waar! Volgens mijn berekening 28 april. Wat fijn dat jij al over 2 weken een echo kan krijgen. Kunnen wij inprincipe ook, maar dan zou het voor eigen kosten zijn en de eerste termijn echo doen ze inprincipe bij ons vanaf 10-11 weken. Is wel lang, dus misschien plan ik me echo ook maar wat eerder in!
2 jaar geleden
Reactie op whitt92
Helemaal waar! Volgens mijn berekening 28 april. Wat fijn dat jij al over 2 ...
Ja ik was ook verbaasd, bij mijn eerste had ik de echo ook pas met 12 weken ofzo. Zit nu bij een andere verloskundige en die plande het nu al in. Wat leuk dat jij ook eind april uitgerekend bent! Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn.
2 jaar geleden
Ik had ook geen symptomen. Ik ben misschien 2 dagen extra moe geweest, maar verder nooit misselijk oid geweest.