3 Reacties
6 maanden geleden
Sorry een beetje in de verkeerde groep zie ik nu🫣 maar wellicht zijn er toch mensen die antwoord hebben
6 maanden geleden
Ik heb bij men 3de bevalling ook niet echt weeën gehad de 2 ervoor zijn ingeleid en deze was zonder inleiding uit zich zelf begonnen met enkel wat menstruatie krampjes…
Die krampjes waren zo soft dat toen de tijd dat ik 10 cm had ik moest gokken of ik pers weeën voelde en heb gewoon toen geperst op geluk want voelde echt niks 🤪
En nee geen pijnstillers etc puur natuur bevallen hihi.
De keer erna weer ingeleid want na gebroken vliezen weer niks.
Ik wil deze keer hoop ik zonder inleiden bevallen.
Ik snap dat je onzeker bent vertrouw op jezelf want je kan dit.
En mocht het weer inleiden worden overleg heel goed met de verloskundige en gynaecoloog je angst of twijfels dit hebben ze bij mij goed gedaan de laatste keer.
Ik ervaarde de inleiding ook als heftig dus werdt men angst steeds groter toen de bevalling niet op gang kwam uit zich zelf.
Mij hebben ze een beetje geholpen met wat weeën opwekken echt minimaal toen het begon hebben ze het gelijk uitgezet en 3 uur later was men dochter geboren.
Heel veel succes lieve mama ❤️
6 maanden geleden
Reactie op mommsie
Ik heb bij men 3de bevalling ook niet echt weeën gehad de 2 ervoor zijn ing ...
Wat fijn dat je de derde bevalling toch zonder weeënopwekkers bent bevallen! Ik had ook geen weeën, maar op de ochtend van inleiden had ik wel 4 cm ontsluiting. Gek is dat hè. Maar die had ik dus maar mooi ‘cadeau gekregen’😁 misschien had ik ook gewoon moeten wachten tot ik vanzelf 10 cm zou krijgen dan 😋 ik heb de inleiding ook zonder pijnstilling gedaan maar het was veel te heftig, pomp gelijk veel te hard, weeënstorm en binnen 2,5 uur zat ik op 10 cm.. en toen 30 sec persen op weeën van maar 10 sec. Mocht ik nu weer ingeleid moeten worden dan ga ik echt zeggen dat ze echt rustig moeten doen, pomp hoeft niet maximaal! Bedankt voor je lieve reactie, en het komt vast goed!🥰