16 Reacties

één jaar geleden

Hier vrijwel altijd gewoon harde ontlasting. Soms wat breiig, maar dat was alleen toen haar kiezen doorkwamen

één jaar geleden

Verschilt heel erg. Mijn zoontje heeft regelmatig last van obstipatie, dus we hebben ook lactulose.

één jaar geleden

Hier is het ook eigenlijk altijd nog dun en nattig, lekt ook vaak door. 🙃

één jaar geleden

Pindakaas vaak, soms harde ontlasting

één jaar geleden

Reactie op anouk35

Pindakaas vaak, soms harde ontlasting
Hier hetzelfde

één jaar geleden

Hier zien we een overgang na last van peuterdiarree van breiierig naar vaste stoelgang ik bolletjes 😅

één jaar geleden

Hier vaak harde ontlasting helaas.

één jaar geleden

hier soms een sigaar zoals moet, soms keutel en ook wel eens echt zacht vaak nog niet zo goed verteerd, kun je wel zien wat er gegeten was vooral smorgens wordt er gepoept (dat is heel goed) en soms wel 3x 💩

één jaar geleden

Brei of pasta. Meestal met van die fijne onverteerde vezelstukjes,, die nauwelijks weg te poetsen zijn.

één jaar geleden

Verschilt heel erg met wat ze gegeten heeft. Op dit moment heeft ze wat vaker diarree ivm tanden. Maar normaal is t een brei of soms wat stevigere poep (als ze ontbijtkoek en banaan op heeft op 1 dag zijn t keutels 😸 dan denk ik oh shit iets te veel van t goeie haha) T verschilt hier ook of ze bijvoorbeeld brood of pap gegeten heeft want bij pap poept ze wat vaker dan 1x per dag haha

één jaar geleden

Hier stevige drollen. Ben ik wel blij mee, vind ik veel minder vies dan breiige poep. Meestal 2-3 keer per dag

één jaar geleden

Hier is t altijd een verrassing 🤣 Vanochtend was t zo vol dat t er aan de bovenkant uit kwam😶

één jaar geleden

Hier ook een brei of pasta, met herkenbare stukken als ze heeft geschrokt zonder goed te kauwen. Eigenlijk nog totaal geen 'echte' keutels.

één jaar geleden

Bij mij ook altijd een brei maar wel goed verteerd meestal. Ik vraag me ook af of breiiige ontlasting (2x per dag) direct peuter diarree is of dat het op deze leeftijd nog wel normaal is dat het geen “drollen” zijn. Iemand een idee?

één jaar geleden

Reactie op Luus2988

Bij mij ook altijd een brei maar wel goed verteerd meestal. Ik vraag me ook ...
Op de opvang zeggen ze er niks over, dus ik ga er vanuit dat ze niet de enige is met dit type luiers 😅

één jaar geleden

Reactie op Luus2988

Bij mij ook altijd een brei maar wel goed verteerd meestal. Ik vraag me ook ...
Peuterdiarree is echt waterig tot onverteerd met meermaals stropen per dag..