3 Reacties
5 jaar geleden
Hoi! Hoe lang ben je zwanger? Ik had dat in het 1ste trimester heel sterk... dat ik rotte geurtjes of de geur van shoarma rook (vraag niet waarom, normaal vond ik het lekker maar nu kon ik het niet uitstaan). Ook echt alles op z'n kop gezet en 10x schoongemaakt. Het kan ook even de moeite waard zijn om je afval container zelf te reinigen. Soms houdt die na een langere tijd geurtjes vast, die je normaliter niet echt merkt maar ja... wanneer je zwanger bent ruik je alles! Ten minste, ik wel.
Ook smeer ik nu lavendel lotion van Kneipp op mijn borst en evt. een beetje onder de neus om rare geurtjes te neutraliseren.
Het is wel apart maar je wordt zo gevoelig voor geur. Ik kwam vandaag bij mijn ouders thuis en rook de hele tijd urine in de hal. Ik zei dat, en niemand anders rook het. Mijn moeder zei dat de hond maanden geleden in huis had geplast maar de laatste tijd niet meer. En ze zijn schone mensen, dwijlen dagelijks etc. Echt erg bijzonder en niet fijn als je ook nog misselijk bent 馃あ
5 jaar geleden
Reactie op Groenies
Hoi! Hoe lang ben je zwanger? Ik had dat in het 1ste trimester heel sterk.. ...
Zoals je in mijn profiel kan lezen ben en ik 21weken, morgen 22 weken zwanger. Ik heb hier in het eerste trimester geen last van gehad! Ik heb alles in mijn huis al meerdere malen schoongemaakt. Ik heb ondertussen contact gehad met de vk en zei vertelde dat het mogelijk kan komen door een ontstoken haarzakje in de neus, dit had ze eerder mee gemaakt. Dit gaat als het goed is vanzelf weer over.