4 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft dit ook met bepaalde geluiden, laatst was ie bang voor aluminium folie 🤷🏼♀️. Merk wel als dingen vaker voor komen dat ie wel op kijkt, en dan heel aandachtig zit te kijken maar niet meer overstuur raakt. Misschien is het gewoon gewenning?
2 jaar geleden
Mijn zoontje moet ook huilen als andere kindjes huilen. Vandaag moest hij nog heel erg huilen omdat ik hem verschoonde in een algemeen toilet en een dame haar handen droogmaakte met zo’n blazer.
Bij ons is het altijd zo geweest maar neemt het langzaam af. Andere huilers zijn nog wel een ding en af en toe dus nieuwe geluiden. Maar toen hij naar het kdv ging schrok hij van alles. Inmiddels gooit hij zo hard met zijn speelgoed dat ik schrik en hij lol heeft
2 jaar geleden
Mijn zoontje huilt ook als een andere baby huilt (zijn neefje van een maand jonger) en wij hebben een palletkachel en als we die bijvulde van de winter moest hij ook huilen. Ook huilt hij als ik aan het stofzuigen ben. Hij schrok ook van harde geluiden en nu kijkt hij nog op als ik buiten met hem wandel en er een auto of scooter voorbij rijdt en ik wandel veel met hem.. denk dat het nog wennen is en dat ze er vanzelf aan wennen