10 Reacties

4 maanden geleden

.

4 maanden geleden

.

4 maanden geleden

.

4 maanden geleden

Nog aanvulling over de vloerverwarming: ik weet niet of we voor deze vloer waren gegaan als we van te voren hadden geweten dat de vloer niet "lekker warm" zou worden. Aan de andere kant vinden we het wel heel mooi en niet "populair". Ervaring met huisdieren heb ik niet, wel met een kind. We hebben een duurdere bank gekocht en hier een verzekering bij genomen. De bank hebben we behandeld en als het nu vlekken op komen die we er niet uitkrijgen, wordt het geregeld. Zelfde met doorzakken, vulling Etc. Nu moet ik wel zeggen dat eten ook echt aan tafel gebeurt, behalve soms kleine snackjes (die geen vlekken geven). Zelfde geldt overigens voor de eettafelstoelen. Verder hebben we meubels gekocht die volgende de verkoper "hufterproof" zijn en voor alsnog hebben we alles schoon gekregen en is het nog heel馃榿

4 maanden geleden

Reactie op Bysaa

Nog aanvulling over de vloerverwarming: ik weet niet of we voor deze vloer ...
Ja snap ik wel hoor ik ben nu ook weer een beetje aan het twijfelen, alleen het lastige is je weet natuurlijk nooit hoe het gaat uitpakken qua warmte. Dus dat is wel een nadeel. Ja idd en wat ik fijn vind bij steen haal je wel meeste rende ment als het gaat om vloerverwarmingx dus lastig. Heb je gewoon een stoffen bank? Waar komh Jouw bank vandaan,

4 maanden geleden

Reactie op Anney

Ja snap ik wel hoor ik ben nu ook weer een beetje aan het twijfelen, alleen ...
https://www.haco.nu/c0031991-2021-charissa-3-zits-divan-rackham-stripe-3555-loungebank-charissa-3divan we hebben deze bank, andere stof. Maar kan die zo snel niet vinden in 't lijstje馃槄

4 maanden geleden

Reactie op Bysaa

https://www.haco.nu/c0031991-2021-charissa-3-zits-divan-rackham-stripe-3555 ...
Wauw wat heb je een prachtige bank zeg! Vandaag was ik kijken naar een bank. Mooie bank gezien met goede prijs, maar van microvezel.. Ik twijfel zo erg tussen leer en en toch weer dtof. Ik vind stof mooier en warmer. Maar ik vind het nu totaal niet praktisch met een kind en hond ondanks de hoezen afwasbaar zijn. Leer vind ik minder mooi, wel heel praktisch en duur 馃ぃ

4 maanden geleden

Reactie op Anney

Wauw wat heb je een prachtige bank zeg! Vandaag was ik kijken naar een bank ...
Ja echt een heerlijke bank. We liepen er 2 jaar geleden al tegenaan en besloten toen verder te kijken. Jaar later weer rondje gedaan op de woonboulevard en opnieuw tegen deze aangelopen. Toen met de gordijnen en een staal van onze muur terug naar de winkel en alle stoffen en kleuren bekeken. Toen is het deze geworden. Maar met een jong kind en de wens voor nog 1, leek een vuilafstotende laag en een verzekering ons geen slecht idee馃榿 Leer zou ik zelf echt niet willen, vind het niet mooi en niet zo comfortabel. Maar wel makkelijker schoon te maken, dat wel

4 maanden geleden

- bank met microleer en deze goed behandelen (niet zo kil en glanzend als leer, maar wel makkelijk schoon te maken) - tafel met ronde hoeken - stevige salontafeltjes.

4 maanden geleden

Reactie op -Pip-

- bank met microleer en deze goed behandelen (niet zo kil en glanzend als l ...
Goed idee idd tafel met ronde randen. Heb ik nu ook, maar had ik idd niet bij stilgestaan. Ja microleer is alleen de onderkant echt leer bovenkant blijft stof had ik begrepen