16 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een zoutlampje op zijn kamer staan. Geeft zacht warm licht.

één jaar geleden

Je hebt van die stekkerlampjes met en zonder sensor, die echt heel fijn zijn. Sommige zijn zelfs dimbaar, wellicht is dat geschikt?

één jaar geleden

Zoutsteen :)

één jaar geleden

haha club zoutsteen hier ook met t kleinste wattage en je hebt ze ook mini met een stekker er direct aan vast

één jaar geleden

Hier ook team zoutsteen! Heel fijn gezellig licht

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Ik heb een zoutlampje op zijn kamer staan. Geeft zacht warm licht.
Hebben jullie dit dan de hele nacht branden?

één jaar geleden

Het zoutsteen lampje doe ik uit als ik de kamer verlaat. Ik laat een zoutsteen waxinelichtje branden. Eentje op batterij met timer gaat na paar uurtjes uit..

één jaar geleden

Die rechter heb ik ook alleen de steen wordt erg warm en gebruik ik eigenlijk niet meer

één jaar geleden

Kleine nijntje lamp

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/nachtlamp-konijn-voor-kinderen-babys-dimbaar-draadloos-oplaadbaar-kinderkamer-babykamer-tafellamp-cadeau/9300000080499688/?bltgh=lsumcifONf9E18eeBEJDIw.2_18.22.ProductPageUrl Wij hebben deze. Is dimbaar en kan zowel geel als wit licht hebben.

één jaar geleden

Reactie op Jose89

https://www.bol.com/nl/nl/p/nachtlamp-konijn-voor-kinderen-babys-dimbaar-dr ...
leuk!

één jaar geleden

Reactie op Nb-

Hebben jullie dit dan de hele nacht branden?
Tot ik of mijn vriend als laatste naar bed gaat, dus tot een uurtje of 1 à 2 meestal.

één jaar geleden

Tip, kijk voor een rood lampje, overig licht heeft effect op de melatonine aanmaak😉

één jaar geleden

Wij hebben een oude philips wake up light in de slaapkamer van ons dochertje gezet. Stel ik in op 15/20 min zodat de zon geleidelijk ‘onder gaat’ na die tijd is het donker

één jaar geleden

Wij hebben een Philips Hue iris LE tafellamp op Maud haar kamer staan. Deze is aanpasbaar en gebruiken hem iedere dag als normale lamp maar ook nu ze droomt doen wij m heel zacht aanzetten als ze we merken dat ze onrustiger slaapt. Wij hebben op onze slaapkamer een afstandbediening liggen die we zo geprogrammeerd hebben dat met 3x klikken alleen haar kamer aan gaat. Gek maar waar dan slaapt ze veel sneller weer in als het hoekje van haar kamer verlicht is met minimalistische verlichting. Ook hebben wij van a little love company de vossen lamp staan deze vind ze helemaal geweldig! Daar zijn wij ook heel blij mee alleen is wel een stukje feller met de lamp zelf.

één jaar geleden

Zoutlampje bij de Kruidvat, die kun je verstellen qua sterkte