122 Reacties

2 jaar geleden

Dacht zelf aan zoiets, of maak ik het mezelf dan heel erg gemakkelijk? 😂

2 jaar geleden

Op Pinterest kan je veel leuke ideeën vinden. Heb er al verschillende van gemaakt 😊

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Dacht zelf aan zoiets, of maak ik het mezelf dan heel erg gemakkelijk? 😂
Ik zou dit echt geweldig vinden

2 jaar geleden

Ik vind zo'n zakje knijpfruit handig wat dat kan je ook onderweg gebruiken. Of een heel mini woezel en pip boekje

2 jaar geleden

Ik doe in september dit op een mandarijntjes, ik zoek t niet om heel moeilijk te doen haha dit zit er zo op met een plakkertje en ze kunnen m als ze m niet op eten op de opvang zelf ook lekker mee naar huis mee nemen 😁 wij hebben toen onze dochter 3 maanden was al meerdere keren knijpfruitjes mee gekregen waarvan je denkt ja maar waarom? Niet iedereen gebruikt die, niet ieder kindje kan tegen al het fruit (ik weet dat er 2 op de groep zijn die niet tegen kiwi kunnen en onze dochter niet tegen wortel bijvoorbeeld) Snoep is bij ons op de opvang uit den boze zelfde als danoontjes of dergelijke suikerrijke yoghurtjes. Veel doen daarom ook fruit, rijstwafels of soepstengels op onze groep. Kijk maar is op Pinterest naar gezonde traktaties en je vind zo veel opties!

2 jaar geleden

Wij hebben hebben getrakteerd: Sambaballen Stoepkrijt Houten dierenfiguren In september dit jaar trakteren de dames: Uitdeelboekjes Strandsetjes (emmertje/schepje/vormpje) Ook bellenblaas krijgen onze meiden vaak van andere kindjes.

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

Wij hebben hebben getrakteerd: Sambaballen Stoepkrijt Houten dierenfiguren ...
Hee wat leuk, sambaballen! Heb er meteen een stel besteld. Helemaal leuk, dan met een kaartje erbij: laten we een feestje bouwen! 🥳 Is tenminste ook geen prul dat direct weg gegooid wordt.

2 jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Hee wat leuk, sambaballen! Heb er meteen een stel besteld. Helemaal leuk, d ...
Waar heb je ze besteld? Vind alleen maar dure?

2 jaar geleden

Een babybel kaasje kun je ook doen en dan lieveheersbeestjes van maken, met zwarte stift.

2 jaar geleden

Reactie op wave

Waar heb je ze besteld? Vind alleen maar dure?
Bij Amazon, 10 voor 20 euro.

2 jaar geleden

Reactie op wave

Waar heb je ze besteld? Vind alleen maar dure?
https://www.lobbes.nl/speelgoed/uitdeelcadeautjes/grabbelton/detail/1210498-mini-sambaballen-kleur-2st- Deze heb ik gedaan. €0,89 voor 2 stuks. Zijn niet zo groot, maar maken genoeg lawaai.

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

https://www.lobbes.nl/speelgoed/uitdeelcadeautjes/grabbelton/detail/1210498 ...
👍🤪

2 jaar geleden

Ik heb deze besteld op Amazon

2 jaar geleden

Ben gaat in oktober een uitdeelboekje met knijpfruitje trakteren. Wilde er eigenlijk ook wascokrijtjes in de vorm van een legopoppetje met kleurplaatje bij doen, maar die zijn kleiner dan verwacht dus zelfs Ben moet daar nog zeker een jaartje mee wachten 😅. Anders denken ze straks dat dat legopoppetje een snoepje is 😖.

2 jaar geleden

Heel leuk die sambaballen! Gelijk besteld. Wat een stress die hele traktaties ouders kunnen geven

2 jaar geleden

Uitdeelboekjes, bellenblaas, badeend … je hoeft met een traktatie geen eten te geven.

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje al uitdeelboekjes van Dikkie Dik en wil daar knijpfruitjes bij doen

2 jaar geleden

Vandaag dit (kleurboekje en badeend) gekocht bij de action als traktatie in sep. Bij kdv

2 jaar geleden

Ik ga een mini pakketje maken met een uitdeelboekje van woezel en pip, kleine bellenblaas vd hema en een nijntje Koekje.. dan zit ik denk per stuk op 1eu ongeveer

2 jaar geleden

Dank jullie wel voor alle ideeën! 😀 Ik zat me al druk te maken omdat ik ook niet wist wat we moesten geven, maar wij gaan ook voor de sambaballen!