122 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Winterroosje

https://www.lobbes.nl/speelgoed/uitdeelcadeautjes/grabbelton/detail/1210498 ...
Ik heb ze ook besteld alleen wel erg klein. Maken inderdaad lekker veel geluid! Alleen dochterlief kon ze wel in haar mond stoppen.. neem aan dat als andere ouders dit als cadeautje krijgen dat ze zelf wel kunnen beoordelen of het veilig is voor hun kind?

2 jaar geleden

Mijn dochter gaat deze traktatie uitdelen op het dagverblijf. Zelf alle onderdelen gekocht en ga deze binnenkort in elkaar flansen, met gepersonaliseerde sticker. Totaal overbodig maar wel leuk 🥰

2 jaar geleden

Ik ga nijntje rijstwafels maken, ik ook geschikt voor de kleintjes op de groep.

2 jaar geleden

Reactie op Nobeltje

Ik heb ze ook besteld alleen wel erg klein. Maken inderdaad lekker veel gel ...
Wij hebben al meerdere keren autotjes formaatje niet onder de 2 jaar geven gekregen. Die liggen nu ergens in huis stof te happen. Dus wij doen save heb via marktplaats een partijtje verschillende maar nieuwe uitdeelboekjes besteld. Voor iedereen leuk en veilig.

2 jaar geleden

Tegenwoordig heb je ook veel mensen die stoepkrijt in leuke figuurtjes maken. Onze kleine meid word eind van de maand 1 en is gek van nijntje. Dus heb stoepkrijt van nijntje laten maken met rozijntjes erin en een moni bellenblaas. Foto is van woezel en pip wij hebben dan thema nijntje.

2 jaar geleden

Reactie op Nobeltje

Ik heb ze ook besteld alleen wel erg klein. Maken inderdaad lekker veel gel ...
Als je zelf al twijfelt of het veilig is zou ik het niet geven. Ook zonde als het gelijk in de prullenbak belandt omdat ouders het niet aan hun kind durven te geven.

2 jaar geleden

Ik doe zo'n langwerpig liga koekje met een vingerpoppetje erop. Voordeel is dat deze per stuk verpakt zijn dus de kindjes die deze nog niet mogen kunnen ze bewaren. Voorbeeld is voor het idee.

2 jaar geleden

Ik ga toverstokjes maken van soepstengels

2 jaar geleden

Wij hadden leuke fruitjes gemaakt 😊

2 jaar geleden

Wij hebben een taart gemaakt van ontbijtkoek met fruit erop en een kaarsje. Kaarsje was voor de fun maar op t kdv hebben ze hem ook echt aangestoken🥰

2 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt 😁

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Ik heb deze gemaakt 😁
Wat een onwijs leuk idee! Hoe maak je dit?

2 jaar geleden

Reactie op Rupsje nooitgenoeg

Wat een onwijs leuk idee! Hoe maak je dit?
De bordjes, kommetjes, bekertjes en bestek zijn van IKEA. De tekst erop zijn stickers die ik zelf heb gesneden met onze snijplotter (Silhouette Cameo). Het is echt monnikenwerk😅. Maar ik ben heel blij met het resultaat.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

De bordjes, kommetjes, bekertjes en bestek zijn van IKEA. De tekst erop zij ...
Wauw echt heel erg leuk gedaan! Dat is het prutsen zeker waard haha!

2 jaar geleden

Wat geven jullie aan de leidsters van het KDV? Voor de kindjes maak ik een zakje met een badspeeltje, bellenblaas en rozijntjes. Maar ik verwacht niet dat de leidsters dat ook willen 🤣

2 jaar geleden

M'n eerste kindje wordt 3 oktober pas 1, dus ik heb geen ervaring, maar eerlijk gezegd ben ik wel verbaast over alle cadeautjes/aankopen die worden gedaan en worden gegeven als traktatie. Ik dacht dus echt dat het ging om het uitdelen van wat lekkers omdat iemand jarig is, wat dan gezond is en eventueel versierd tot iets leuks. Vanuit die gedachte hoef je dan dus ook geen onderscheid te maken tussen de andere kindjes en de leidsters. Gelukkig is m'n zoontje niet de eerste die jarig is op het kdv, dus kan ik even afkijken wat ze hier doen/gewend zijn🤣

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wat geven jullie aan de leidsters van het KDV? Voor de kindjes maak ik een ...
Ik heb geurkaarsen gekocht en ga er stickers op maken met de tekst: Je laat me stralen. Ik zal een foto maken als ik het heb gemaakt.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Ik heb geurkaarsen gekocht en ga er stickers op maken met de tekst: Je laat ...
Wat leuk! Ik heb ook een snijplotter (cricut) en ben helemaal crea bezig met die traktaties 😂

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wat leuk! Ik heb ook een snijplotter (cricut) en ben helemaal crea bezig m ...
Ik heb de Silhouette Cameo en ben ook helemaal crea bezig met traktaties😁

2 jaar geleden

Ik ga dit maken , dieren kun je halen bij action of hema .De labels ook bij de hema. Lint er om en rozijnen inpakken