122 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanKris

Ik heb de Silhouette Cameo en ben ook helemaal crea bezig met traktaties😁
Heel leuk! Zag er ook echt mooi uit! Ik ben wel wat minder creatief hoor hahaha maar het kost me al behoorlijk wat tijd 😅

2 jaar geleden

Voor de opvang uitdeelboekjes van Dikkie Dik voorzien van staart en oortjes, gezichtje op doosje rozijntjes. Deze was van toen onze dochter 2 werd. Voor de eerste verjaardag van onze zoon nog wat verzinnen...

2 jaar geleden

Zakjes knijpfruit van +6 maand met een zelfgemaakte wikkel er omheen.

2 jaar geleden

Dit ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

M'n eerste kindje wordt 3 oktober pas 1, dus ik heb geen ervaring, maar eer ...
Je bent daarin niet alleen hoor! Als ik al kijk wat mijn zoontje van bijna 1 voor prullaria heeft gehad waar hij niks mee kan. Het is allemaal in de prullenbak gegaan. Mij lijkt het toch leuker om iets lekkers maar toch gezond te trakteren! Ook daar is veel keuze in! Ik ga verantwoorde en gezonde appelkaneel muffins bakken (met bananen) en heb leuke junglezakjes van de action gehaald waar ik ze in kan doen. Hopelijk gaat het morgen lukken haha.

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Je bent daarin niet alleen hoor! Als ik al kijk wat mijn zoontje van bijna ...
Leuk om te lezen, door iets lekkers leuk te verpakken is het ook een echte traktatie vind ik, als in.. leuk om naar te kijken en om op te eten! 🤩 Ben benieuwd naar je eindresultaat en alvast gefeliciteerd!;)

2 jaar geleden

Wij mogen op de opvang geen zelf gebakken/gemaakt eten trakteren. Erg jammer!

2 jaar geleden

Ze snapte er natuurlijk nog niks van, maar vandaag heeft onze meid getrakteerd op het kdv! Morgen wordt ze 1 😱.

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

M'n eerste kindje wordt 3 oktober pas 1, dus ik heb geen ervaring, maar eer ...
Precies wat ik ook dacht. Ik vroeg mij serieus af waarom er ook cadeautjes gekocht moeten worden. Die andere kinderen zijn ja niet jarig 🤣 dus hier heb ik rijstwafels omgetoverd tot Nijntje. Mijn dochter is daar gek op en dat was ook de tip van het kdv: trakteer iets wat je kindje zelf gewoon lekker vindt.

2 jaar geleden

Reactie op mejuffrouw_Linda

Wij mogen op de opvang geen zelf gebakken/gemaakt eten trakteren. Erg jamme ...
Oh! Wat is daar de gedachte achter dan? Vanwege allergieën of zo?

2 jaar geleden

Reactie op mejuffrouw_Linda

Wij mogen op de opvang geen zelf gebakken/gemaakt eten trakteren. Erg jamme ...
Dat is inderdaad erg jammer. Ik heb het voor de zekerheid nog wel even nagevraagd bij onze kdv toen ik je bericht zag. Maar gelukkig mag het wel! Ze vonden het juist erg leuk.

2 jaar geleden

Ik heb een trein gebakken. Omdat, die ook gek is op Thomas.

2 jaar geleden

Thomasjes gemaakt met ijsje erin. Makkelijk en zo klaar.

2 jaar geleden

Reactie op wianne

Ik heb een trein gebakken. Omdat, die ook gek is op Thomas.
Wat super leuk ook! Waar heb je die vorm van?

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Wat super leuk ook! Waar heb je die vorm van?
Nordic ware bakvorm treinbakvorm. Bij baktotal weg. Het viel ook in de smaak. Ze vonden hem prachtig en lekker.

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Leuk om te lezen, door iets lekkers leuk te verpakken is het ook een echte ...
Dit is het geworden! Gezonde appel/kaneel cupcakes en in een leuk zakje verpakt. Heb het mezelf niet te moeilijk gemaakt😄. (Maar ze smaken trouwens heerlijk!).

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Dit is het geworden! Gezonde appel/kaneel cupcakes en in een leuk zakje ver ...
Wat is het recept? Dit is leuk! 😀

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

Dat is inderdaad erg jammer. Ik heb het voor de zekerheid nog wel even nage ...
Ja het heeft te maken met allergieën en hygiëne. Zonde hoor, want zoiets is heel leuk!

2 jaar geleden

Wij deze! En de auto vervangen ďoor een doosje rozijntjes met een papieren autootje

2 jaar geleden

Afgelopen vrijdag hebben wij knijpzakjes fruit met Safaridiertjes erop getrakteerd. De Knijpzakjes ingepakt, en daar bovenop met plakkertjes de diertjes. (ik heb plakkertjes gebruikt waar je normaal ballonnen mee aan elkaar plakt. Werkte super!)