122 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op AnneRoos96

Wat geven jullie aan de leidsters van het KDV? Voor de kindjes maak ik een ...
Op ons kdv is het de bedoeling dat de leidsters hetzelfde krijgen als de kinderen. Zo staat het in het beleid (ik werk voor dezelfde organisatie) maar heb alsnog wel een citroencake meegegeven😅

2 jaar geleden

Reactie op momof26

Afgelopen vrijdag hebben wij knijpzakjes fruit met Safaridiertjes erop getr ...
Leuk zeg! Waar heb je die diertjes gekocht? Al even aan t zoeken..

2 jaar geleden

Reactie op saskiat91

Wat is het recept? Dit is leuk! 😀
https://www.leukerecepten.nl/recepten/gezonde-appel-cakejes/

2 jaar geleden

Reactie op Tassie83

https://www.leukerecepten.nl/recepten/gezonde-appel-cakejes/
En de (uitdeel)zakjes heb ik van de action😁

2 jaar geleden

Ik denk dat ik appelmoes cake ga maken in treinvorm. Super leuk en zonder stukjes dus ook voor de kleinties. En ook lekker voor de leidsters. Althans, als zelfgemaakt mag 🤔 niet bedacht dat dat een ding kon zijn 😱 Vorige week was een kindje jarig en die had geen eetbaar ding maar miniboekjes. Ook super leuk. Flint vindt die fantastisch

2 jaar geleden

Deze bumba's mag mijn zoontje morgen trakteren op de opvang. 😊 met een danoontje.

2 jaar geleden

Gisteren op de opvang uitgedeeld

2 jaar geleden

Reactie op -Kim93

Ik heb deze besteld op Amazon
Bedankt nog voor de tip! Ik heb ze ook besteld en ben er super blij mee. Hoe heb je ze ingepakt of hoe ben je van plan ze in te pakken?

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Ik denk dat ik appelmoes cake ga maken in treinvorm. Super leuk en zonder s ...
Klinkt goed. Heb je hier een recept van? Ik ben namelijk erg benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Eerstekleintje

Leuk zeg! Waar heb je die diertjes gekocht? Al even aan t zoeken..
Wij wonen momenteel in Spanje dus in een lokaal winkeltje daar gekocht. Maar als je ‘wilde dieren speelgoed’ intypt op Google krijg je heel veel opties! :)

2 jaar geleden

Toch even een vraagje hè… onze kleine zit nu 3 maanden op de opvang.. hij heeft nog nooit iets gekregen. Ik heb wel wat in de planning hoor dus ons zoontje gaat trakteren maar ik vind het toch een beetje gek.. misschien typisch dorps 🤣🙈 (geen idee nog niet echt ingeburgerd)

2 jaar geleden

O Ja.. ik vind jullie dingetjes allemaal echt geweldig mooi en leuk!! Super mama’s (en papa’s) 💪🏼

2 jaar geleden

Wij trakteren een bellenblaas waarop ik een vlinder heb geknutseld. Wij hebben er ook nog babykoekjes op geplakt maar die kun je dan achterwegen laten als dat niet mag.

2 jaar geleden

Wij hebben een regenboogfruit "taart" gedaan. Alles klein gesneden zodat de leidsters dat niet nog hoeven. De kids vonden het heerlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Eerstekleintje

Leuk zeg! Waar heb je die diertjes gekocht? Al even aan t zoeken..
Volgens mij heeft de Action ook grote potten met dieren.

2 jaar geleden

Wij hebben deze getrakteerd. Het hoeft bij ons niet persé heel gezond, een kleine lekkernij is ook prima 😊 er zitten ook maar 5 kindjes (gastouder) dus er is niet zo vaak een traktatie.

2 jaar geleden

Wat geven jullie bijvoorbeeld aan de leidsters?

2 jaar geleden

Reactie op YvonneD

Wij deze! En de auto vervangen ďoor een doosje rozijntjes met een papieren ...
Deze hebben wij laatst gekregen, vond 'm heel leuk maar kunnen wij dus helaas niet meer doen 😅

2 jaar geleden

Wij hebben deze getrakteerd. Het hoeft bij ons niet persé heel gezond, een ...
Wij hebben ook gastouder maar trakteren doen we aan alle kindjes ook die niet op jouw dag/dagen zijn. Bij ons dus totaal 11 😅. Wij hebben voor Ben 1 oktober jarig een uitdeelboekje met knijpfruitje in de planning.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Wat geven jullie bijvoorbeeld aan de leidsters?
Wij hebben geurkaarsen gekocht en deze tekst erop gemaakt.