122 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Toch even een vraagje hè… onze kleine zit nu 3 maanden op de opvang.. hij h ...
Misschien de pech getroffen dat van zijn groep nog geen kindjes jarig geweest zijn? Wij hebben een gastouder, Ben gaat nu 8.5 maanden en heeft inmiddels 5 of 6 traktaties gehad waarvan maar 2 van kindjes van zijn dagen waren (toevallig een broer en zus vanelkaar beide in vakantie jarig 😅). Dus wellicht is dat het. Bij ons is het gebruikelijk dat je aan alle kindjes trakteert wel of niet op jouw dag/dagen. Maakt het totaal 11. Gastouder organiseerd ook verschillende themafeesten in het jaar waar alle kindjes met ouders komen. Super leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Mommy-Dani

Biologische rijstwafels :-)
Geweldig die schaapjes.

2 jaar geleden

Mijn dochter wordt morgen één en gaat maandag dus trakteren op de opvang. Vanaf dat ik zwanger ben is alles thema zee en walvisjes. Ik heb dus roze zakjes besteld met walvisjes erop. Daarin zitten zeediertjes badspeeltjes en een manderijn Nemo. Ik heb er vooral zelf heel veel lol aan beleefd😅🤣

2 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Toch even een vraagje hè… onze kleine zit nu 3 maanden op de opvang.. hij h ...
Ons zoontje is zo'n 8 maanden naar een kdv gegaan. Nooit een traktatie gekregen, terwijl er wel traktaties waren. Maar die kregen alleen de iets oudere kinderen denk ik 🤷‍♀️ Heb ze wel in bakjes van andere kinderen zien liggen. Nu gaat hij naar een gastouder en daar al 1 traktatie gekregen.

één jaar geleden

Reactie op Eva00

M'n eerste kindje wordt 3 oktober pas 1, dus ik heb geen ervaring, maar eer ...
Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken.. 🤣 Wij hebben sinds ons zoontje op de opvang zit al veel traktaties mee naar huis gekregen, maar daardoor ging ik er eigenlijk vanuit dat ze het dus altijd meegeven. Dus nu ik zelf iets moest bedenken dacht ik: nou zo'n rijstwafel ofzo is dan niet handig want dat wordt oud 😅 En zo vaak rozijntjes gehad terwijl hij daar toen nog te klein voor was en er dus niets aan had.. daarom heb ik toch ook maar een klein speeltje erbij gedaan.

één jaar geleden

Reactie op Mennos9

Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken.. 🤣 Wij hebben sinds ons zoontje op ...
M'n zoontje zit op een horizontale groep, dat is misschien ook nog wel een verschil dan. Ondertussen heb ik nog een week om wat te bedenken 🤯🤭

één jaar geleden

Reactie op Mennos9

Zo heb ik het eigenlijk nooit bekeken.. 🤣 Wij hebben sinds ons zoontje op ...
Hier geven ze het mee als een kindje het (nog)niet mag. Zoals de cake die ik gemaakt had, de hele kleine kindjes mogen dat nog niet maar die hebben een stukje mee naar thuis gekregen voor papa/mama 😂 Ik zie ook vaak meegeef kadootjes, ook vanuit de corona periode zei de leidster. Toen moest het per kindje verpakt zijn. Inmiddels hoeft dit niet meer. Andere ouders vonden de caketrein met Nijntjes echt super leuk.

één jaar geleden

Soepstengel inpakken in vershoudfolie, touwtje eraan en vastmaken aan een badspeeltje. We hebben er ook een vismolen aan de soepstengel gedaan om een vishengel na te bootsen😜

één jaar geleden

Dit zal mijn zoontje gaan trakteren komende vrijdag op kdv. Onder het water zit een doosje rozijntjes vastgeplakt 😋 heel eenvoudig, maar wel heel leuk al zeg ik het zelf

één jaar geleden

Reactie op Bibi12

Wij hebben banaantjes versierd met een aapje. Ze vonden het heel leuk op de ...
Leuk ! Hoe blijven die aapjes vast zitten? Kon je de aapjes uitprinten? Of zelf getekend ?

één jaar geleden

Wij hebben maandag deze bananen getrakteerd 😊

één jaar geleden

Hier een dino thema! Er zit een uitdeelboekje in over wilde dieren en een dino bellenblaasje :)

één jaar geleden

Deze van de week uitgedeeld: Een soepstengel en een doosje rozijntjes.

één jaar geleden

Bakjes met Dikkie Dik hoofdjes erop geniet en gepelde mandarijntjes erin (dat scheelt de leiding op de opvang een boel werk dachten wij). En voor de leiding hadden we hetzelfde vakje maar dan met een chocolaatjes en een sinaasappel theezakje.

één jaar geleden

Reactie op Goottju

Bakjes met Dikkie Dik hoofdjes erop geniet en gepelde mandarijntjes erin (d ...
*bakje

één jaar geleden

Reactie op Catharinax

Waar heb je deze leuke vingerpopjes gekocht?
Op Ali of via bol.com makkelijk te vinden!

één jaar geleden

Dikkie diks van rijstwafeltjes met een uitdeelboekje erbij🥰

één jaar geleden

De meesten zullen inmiddels al getrakteerd hebben, maar dit wordt de traktatie van m'n dochtertje: (Zonnatura knijpfruit, speeltje van de Hema) Ze zit nu in een verticale groep dus dacht dan is dat speeltje misk leuker voor de oudere kids..

één jaar geleden

Een vis van fruit, het fruit werd verdeeld over de bakjes van de kindjes

één jaar geleden

Gewoon lekker een versierde banaan! En choco voor de juffen