5 Reacties

één jaar geleden

Ja hier ook, super irritant 🤣 ik negeer het tot ik het beu ben whaha. buiten mag hij van mij sowieso niet de hele tijd gillen, ik benoem dan dat hij mag gillen in de gang ( niet als straf, wel als plek waar het minder last oplevert ), soms loopt hij dan naar binnen om het daar ff te doen, ook op de fiets moedig ik het aan te zingen of ff te gillen en benoem ik dat dat mag ' maar in de winkel niet ' bijvoorbeeld. Als hij het toch blijft doen bespreek ik het met hem en stopt hij vaak ook wel

één jaar geleden

Jep hier ook vaak gillen en het is een jongen. Ik denk dat het een fase is..

één jaar geleden

Miijjjjnnmn god ik wordt hier helemaal leip van 😵‍💫 vooral in de auto 😵‍💫😵‍💫

één jaar geleden

Wij oefenen met gillen, hard uitblazen (met groot arm gebaar om tot reguleren) en fluisteren. Dat helpt een beetje. Het geeft het iig een plek en tijd voor gillen. Maar spelen en lawaai horen wel een beetje bij elkaar en houdt nog jaren aan 🤣

één jaar geleden

Ik spreek eigenijk vrij snel aan op gillen. Als ik merk aan de energie dat ze niet zal stoppen als ik het vraag, zeg ik dat ze nog 1x mag gillen. Zo hard als ze kan, maar dat dat de laatste keer is. Of ik ga zelf juist fluisteren. En vraag of zij dat ook kan. Maar ik denk vitaal dat direct benoemen dat we niet gillen wel belangrijk is want ik onderbreek het gedrag daarmee direct.