Vanwege het warme weer zwembadje neergezet op het balkon. Zoontje is bijna 11 maanden en vind het altijd heerlijk om in bad te gaan of douche.
Vanaf van de week gilt hij het uit als hij in het zwembadje gaat hij gaat dan ook heel hard huilen tot dat hij weer eruit gehaald wordt.
Iemand tips?
Ik weet niet hoe groot het badje is. Maar misschien er zelf bij in? Ik zit steeds samen met hem in het zwembadje. Moet het badje wel groot genoeg zijn natuurlijk😉
Ik zou me goed voor kunnen stellen dat dat te koud is voor je kleintje. In het zwembad is het pierenbadje bijvoorbeeld ook een stuk warmer (dan de andere baden) als het goed is.
Zelf doe ik altijd een klein laagje warm water er in. Eigenlijk bijna net zo warm als het gewone bad binnen. Als het te koud is gaat hij hier ook gillen.
Onze dochter had het gisteren ook 😅
Ik heb een laagje water in het badje gedaan plusminus 2 cm hoog, even 5 min. op laten warmen in buitenlucht, niet in de volle zon. Eerst de voeten erin, beetje spetteren daarna op met de billen erin en met speelgoed (plastic stapeltoren 😃) in het water aan het spelen 😇