Hoi dames,
Hebben jullie goede ervaring met nachtluiers die niet doorlekken?
Onze kleine man heeft nu Pampers Baby Dry Pants, maar die redden het niet 12-12,5 uur. Natte romper en slaapzak tot gevolg.
Afgelopen nachten luiers van het merk Bambo geprobeerd, maar daar houdt hij het ook niet droog.
Benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik lees even mee. Ik gebruik nu twee luiers van Kruidvat, de eerste gewoon normaal om en de tweede andersom maar dan nog lekken ze wel eens door. Ben vandaag voor het eerst aan het testen met luierbroekjes.
Wij hebben ook Pampers baby dry, en merken dat we als we snachts een maatje groter aan doen die het wel red!
Voor overdag gebruiken wij nu 4+ en snachts maat 5. Werkt prima 😊
Hier exact hetzelfde probleem! Wij hebben nu een pamper baby dry luier aan en een pamper nappy pants erover heen. Die zijn wat hoger aan de voorkant. Onze dochter is een buikslaper en lekt dan aan de bovenkant (voorkant) door
kruitvat luier een maat groter dan normaal al geprobeerd? En de romper en p ...
oke echt een open deur dit maar nooit bewust over gedacht, dan is t n soort uitgeknepen spons natuurlijk 💩
ik heb gelukkig weinig last v lekkage kindje.. zo'n pampers broekje t rode pak maat 5
Wij hebben dit probleem nooit met onze luiers. Gister nacht heeft ze m 14 uur aangehad en veel nog gedronken voor ze naar bed ging. Een hele dikke luier gister ochtend maar alles netjes binnen de luier gebleven!
Wij gebruiken de luiers van een Duitse drogist de dm! Maat 4
Poh wij helaas wel. Als ze op haar zij of buik slaapt dat is alles aan de voorkant doorweekt. Wij hebben nu de Kruidvat voor overdag en pampers voor snachts
Wellicht nog een idee om een wollen rompers aan te trekken snachts. Mochten ze dan toch doorlekken worden ze niet wakker van het nat zijn omdat het wol het absorbeert 😊