21 Reacties

één jaar geleden

Hier de eerste schoentjes met zool maar wel een slappe zool altijd bij de Scapino gehaald. Keuze is er niet heel reuze maar wel prima. Nog nooit problemen mee gehad.

één jaar geleden

Scapino idd. De leren schoentjes

één jaar geleden

Ik heb haar eerste schoentjes gekregen (Nike) in maat 18,5 zodat ik ze niet snel weg hoefde te doen. Haar 2e paar heb ik ook bij Nike gehaald. In de sale nog prima te betalen, vind ik zelf. Haar 3e paar heb ik nu bij JD Sports besteld en zijn van Fila!

één jaar geleden

Shoesme heeft aanbiedingen.. misschien kun je daar iets vinden? Ons zoontje doet inmiddels al maanden met maatje 22 (ook opgemeten in een schoenenwinkel). Toen zeiden ze maximaal 3 maanden. Wij zitten geloof ik in maand 5 na aankoop 😎. Fijne is dat hij hier echt optimaal mee kan bewegen. Ik heb ook van andere merken schoentjes maar dan kan hij op de een of andere vage manier z’n voetjes niet voldoende afwikkelen dus loopt echt heel suf en bizar weinig ten opzichte van normaal 🤔

één jaar geleden

Wellicht goed om je wel even goed te laten adviseren. Soms zien schoentjes er super leuk/schattig uit, maar zijn ze helemaal niet geschikt om op te leren lopen. Stevigheid en een goede zool/voetbed zijn bijvoorbeeld belangrijk, maar ook soepelheid van het materiaal.

één jaar geleden

Shoesme. Fijne schoenen vanaf maat 18. Nu ook veel in de sale.

één jaar geleden

Ik had precies hetzelfde probleem! Ik ben uiteindelijk op schoenen van de Zara gekomen. Dat was een gok. Deze vallen erg klein. Ik heb maat 20 die perfect past terwijl ze kleine maat 19 heeft. De zool is flexibel genoeg maar biedt ook stabiliteit. Ze loopt er super op.

één jaar geleden

https://www.schuurman-schoenen.nl/meisjes/babyschoenen/shoesme-baby-proof-smart-taupe/6000061191c37.html Onze dochter heeft deze. Ze is ook klein en fijn en door de voering past ze maat 19. Zijn hele flexibel schoentjes.

één jaar geleden

Vorige week deze schoenen voor m'n dochter besteld. Ook maat 18/19. Je hebt ze ook in andere kleuren. Mijn dochter loopt er goed op! Ik koop altijd schoenen bij de H&M voor mijn kinderen.

één jaar geleden

Wij zijn heel erg fan van de Naturino schoentjes. Bestaat al in maat18 en 19. Heel vaak tweedehands nog in goede of bijna ongebruikte staat te vinden.

één jaar geleden

Ik zou toch echt naar een kinderschoenen winkel gaan. Je moet namelijk niet alleen kijken maar de maat maar ook de breedte. De ene maat 18 is de andere niet. Zelfs niet als het het zelfde merk is. Ook dan is de maat per model anders. In die speciaalzaken hebben bijna altijd wel een rekje met sales schoentjes

één jaar geleden

H en m. Daar had ik de eerste schoenen voor m'n dochter gehaald.

één jaar geleden

Ik heb laarsjes gekocht bij next mijn dochter liep ook vrij vroeg maar ze heeft al wel maat 20 misschien even kijken of ze ook een maatje kleiner hebben

één jaar geleden

Wij hebben vans waar ze heel fijn op loopt en de nikes maat 19,5 (vallen kleiner). Dit is nog het babyschoentje van nike dus de zool is nog soepel maar geen stof!

één jaar geleden

Scapino van leer en met zachte zool en shoesme met zachte zool. Hebben wij in maatje 20, maar kleinere bestaan er ook van. Harde zolen zijn voor het begin nog niet goed om mee te lopen.

één jaar geleden

Hier ook de Groot schoenen van scapino toen ze buiten haar eerste stappen zette. Nu loopt ze veel stabieler en zie ik haar enkeltjes wegzakken op de zeer flexibele schoentjes. Daarom nu vervolg loopschoentjes van Shoesme in de sale gekocht. Daarop staat ze veel steviger.

één jaar geleden

Mijn dochter van de 17 maanden heeft ook maat 18. Shoesme zijn goede schoentjes met flexibele zool

één jaar geleden

Scapino merk "groot" soepele zool, lederen schoentje 30 eurotjes van maat 17 tot 21 verkrijgbaar. Super leuke modelletjes. Maar deze zijn echt voor de eerste stapjes. Daarna zijn we over gegaan op stevigere schoenen van scapino.

één jaar geleden

Shoesme zijn goede schoentjes

één jaar geleden

Wij hebben de schoenen van woden, erg fijn en ook in kleinere maten!