8 Reacties

2 jaar geleden

Moest hoofd naar achter bonken zijn

2 jaar geleden

Gebeurd hier ook af en toe. Ik interpreteer het als een teken dat ze moe is.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje doet het in bed, ze gaat dan op haar knieën en dan ook heen en weer bonken met haar hoofdje tegen het ledikant. Zo valt ze dan in slaap. Mijn zusje scheen dat vroeger ook te doen. Schrik me elke keer weer rot, zo hard dat ze het doet. Ook een fase geweest dat ze zich ineens achterover liet vallen en dan ook met haar koppie steeds op de grond etc. Helaas geen tips..

2 jaar geleden

op welke momenten doet ze dit?

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

op welke momenten doet ze dit?
Met driftbuien als ze iets niet mag of als we nee zeggen of als je haar op je schoot wilt

2 jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Met driftbuien als ze iets niet mag of als we nee zeggen of als je haar op ...
ze maakt zich eigenlijk stijf en gooit zichzelf naar achteren? Hoort heel erg bij deze leeftijd toch? Als het echt een reactie is op iets wat ze niet wil of mag zou ik haar even laten, gedrag negeren en / of afleiden. Je wil dat dit gedrag stopt dan moet je het ombuigen naar iets positiefs, wellicht is het een fase. Gaat ze huilen ook?

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

ze maakt zich eigenlijk stijf en gooit zichzelf naar achteren? Hoort heel e ...
Ja huilen ook klopt , bedankt voor je advies ik zou eens kijken of het werkt

2 jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Ja huilen ook klopt , bedankt voor je advies ik zou eens kijken of het werk ...
ik heb ook een hele pittige zoon en ik probeer hem op het moment van driftig worden/ mopperen meestal af te leiden en als hij echt door gaat negeer ik het. Loop dan heel even weg ( paar meter maar) en ga iets doen. Na een minuutje of 2 pak ik hem op en gaan we wat doen, hij is het vaak voor die 2 minuten al vergeten