29 Reacties

9 maanden geleden

Oh en hij begon van de week ineens te zingen, tijdens het zagen, ‘papa thuis, mama thuis, piep muis!’ 😂

9 maanden geleden

Ik ging hem net troosten. Na 5 minuten knuffelen fluistert hij: mama? Meisjes hebben niet piel. Jongens wel. 😂

9 maanden geleden

Mijn dochter heeft het heel trouw over eenkoet (als er 1 meerkoet is) en meerkoeten (als er meer zijn) hebben 😅.

9 maanden geleden

En ze heeft er een handje van om heel enthousiast in het gezicht van haar broer te gillen en dan keer op keer giebelend te constateren 'daar schrikt hij een beetje van' 🙈.

9 maanden geleden

- Mijn zoontje is gek op appelmoes als toetje maar kon dat eerst nog niet helemaal uitspreken. Wat maakte hij er nou van? "anoes" 😂 - Laatst had hij gepoept en vervolgens ging hij weer op zijn stoeltje zitten. Toen zei hij "lekker kak zitten" 🤣

9 maanden geleden

Hier gisteren even naar de wc in het ziekenhuis, onze dochter vond het passend om midden in de hal te vragen “lekker gepoept mama?”. Aan tafel als ze aandacht wel legt ze de hans op ons en kijkt heel serieus “stop maar even, bla bla bla” gaat op de stoel staan en zingt lang zal ze leven 🤷🏻‍♀️ kind houd van feestjes denk ik

8 maanden geleden

We hadden het over er papegaai. Zegt ze: mama ook gaai, Mara ook gaai!!😂

8 maanden geleden

Ik zei vanochtend tegen m'n man die zich in de badkamer aan het afdrogen was: ik denk dat *naam zoon* alweer slaapt. Komt onze dochter de hoek om kijken van de badkamer: 'Nee. Hij is wakker.' Mega droogkloot.