12 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit na de bevalling van mijn eerste dochter geslikt op aanraden van de kraamhulp. Inmiddels slik ik alleen hoogwaardige vitamine zoals elke dag mama van Vitals (tabletten).

5 jaar geleden

Reactie op Jules01

Ik heb dit na de bevalling van mijn eerste dochter geslikt op aanraden van ...
Bedankt voor je bericht 😊

5 jaar geleden

Deze gebruik ik ook, mee gestart toen de spiraal eruit ging. Toen niet echt consequent maar sinds ik zwanger ben wel dagelijks.

5 jaar geleden

Reactie op Layyehn

Deze gebruik ik ook, mee gestart toen de spiraal eruit ging. Toen niet echt ...
Oh heel goed en tot waneer ben je het van plan om het te slikken als ik het vragen mag? 😊

5 jaar geleden

Ik slik deze vanaf twee weken zwangerschap.

5 jaar geleden

Ik slik deze vanaf twee weken zwangerschap.
En tot waneer ben je het van plan om te slikken

5 jaar geleden

Ik slik deze ook, vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben. Toevallig van de week aan m’n verloskundige gevraagd hoe lang ik deze door moet blijven slikken. Ze gaf aan dat het prima is om deze de hele zwangerschap te blijven slikken, dit hoeft niet (weet niet meer tot hoeveel weken ze zei) maar ik blijf het gewoon slikken.

5 jaar geleden

Reactie op PvT

Ik slik deze ook, vanaf het moment dat ik met de pil gestopt ben. Toevallig ...
Top informatie bedank

5 jaar geleden

Reactie op zeyy68

En tot waneer ben je het van plan om te slikken
De verloskundige heeft aangegeven dat ik het prima de hele zwangerschap kan blijven slikken. Dat ga ik dan ook gewoon doen 😊

5 jaar geleden

Je mag ze idd blijven slikken. Ik vind deze wel prettig. Ze stinken niet en ik werd van deze niet extra misselijk 😂

5 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Je mag ze idd blijven slikken. Ik vind deze wel prettig. Ze stinken niet en ...
Ja he ik vind deze ook heel fijn 🥰

5 jaar geleden

Ik slik deze ook, in principe is het zo dat je tot de 11e/12e week ze ‘moet’ slikken maar langer mag maar hoeft niet