357 Reacties

3 jaar geleden

Ja zeker hier 3 groeiecho’s🥰

3 jaar geleden

Ja, hier ook 3 stuks. 28/32/36 weken

3 jaar geleden

Ja hier ook 28/32/36

3 jaar geleden

Wij ook 3 met 28 32 en 36 weken

3 jaar geleden

Ja hier ook 😊

3 jaar geleden

Spannend allemaal.. Vandaag zijn wij 22 weekjes. Kan niet wachten haar weer te zien. 28mei krijgen we controle. En hoop de volgende afspraken een groei echo te krijgen💝

3 jaar geleden

Ja ik ook met 28 32 36

3 jaar geleden

Ja met 32 weken dacht ik... ben nu 24+6

3 jaar geleden

Ik dus ook met 28, 32 en 36 weken. Wat is bij jullie de reden als ik vragen mag?

3 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️. Ik krijg ze omdat mijn zoontje aan de grote kant was vorig jaar en ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad.

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Ik dus ook met 28, 32 en 36 weken. Wat is bij jullie de reden als ik vra ...
Ons mannetje liep voor bij de 20weken echo mijn bloedsuiker was perfect dus willen ze graag goed controleren of die niet te groot wordt.

3 jaar geleden

Ik ook 24/28/32/36 Bij mij in eerste instantie door te hoge bmi dus checken of baby niet te groot wordt Bij 20 weken echo zat hij net onder t gemiddelde dus alsnog deze echo's om te kijken of hij wel in zijn eigen lijntje blijft groeien.

3 jaar geleden

Ja ik ook!! omdat mijn oudste dochter met 41.1 weken maar 2700 gram was ik slik bij deze zwangerschap daarom ook bloedverdunners.

3 jaar geleden

Ook hier extra groei echo's. Dit omdat ik 6 jaar geleden een gastric bypass heb ondergaan waardoor de baby's vaak wat kleiner blijven. Tot nu toe groeit onze kleine man perfect 💙

3 jaar geleden

Ja ik ook!! Of het nou echt groei echo’s zijn geen idee maar moet vanaf het begin eigenlijk al gewoon elke 2 weken. Is m’n eerste zwangerschap maar heb diabetes.

3 jaar geleden

Mijn andere kids waren tussen de 3500 en 4000 gram. Nu krijg ik de groeiecho's omdat de baby te klein is en een groeiachterstand heeft. Heb veel harde buiken en voorweeën. Mag weinig meer doen. Mijn partner is met 34 weken geboren. Ik hoop dat onze kleine langer blijft zitten. Mijn oudste 3 waren ruim 1 tot 2 weken te laat, en de laatste 3x ben ik ingeleid (met 41+1, 38+2 en 39 w). Ben heel benieuwd wat deze kleine gaat doen. Ben nu 25+1.

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Ik dus ook met 28, 32 en 36 weken. Wat is bij jullie de reden als ik vra ...
Vanwege m’n endometriose en adenomyose heb ik meer kans op vroeggeboorte of een lager gewicht zeggen ze..

3 jaar geleden

Hier ook extra echo's 24,28,32,36 omdat mijn bmi te hoog is.. bij de kleine is niets raars en gaat alles volgens de nette lijntjes...

3 jaar geleden

Ik ben 28,32 & 36 weken ivm mijn lage bmi

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Ik dus ook met 28, 32 en 36 weken. Wat is bij jullie de reden als ik vra ...
Bij mij is de reden dat mijn dochter met 37+5 maar 2410 gram was. Daarna een zoon gekregen die wel normaal 3500 gram was maar toch willen ze het doen. Ik vind het wel fijn die extra controles😁