357 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Wat fijn!! Ik ben heel blij om te lezen dat de kleine het goed doet en dat ...
Het gaat ... Niet denderend. Veel zorgen. Bang. Voelt alsof iedere dag er één is. Mag kiezen of ik in het ziekenhuis af wacht of thuis. Dan liever thuis. Ook voor de andere kids.

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Het gaat ... Niet denderend. Veel zorgen. Bang. Voelt alsof iedere dag er é ...
Ik kan je zorgen begrijpen! Steeds een dag verder is natuurlijk ook waar ze vooral heen willen. En als jij en de baby in orde zijn hoop ik dat jullie toch echt nog even samen kunnen rusten en de baby nog verder kan ontwikkelen. Gaat het een beetje met de andere kinderen? Die zijn vast ook flink geschrokken.. Dikke knuffel voor jullie!

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Ik kan je zorgen begrijpen! Steeds een dag verder is natuurlijk ook waar ze ...
De andere kids waren een beetje in paniek omdat ik ineens naar het ziekenhuis moest. Zij moesten dus ergens naar toe terwijl ze de volgende dag school hadden. Mijn jongste had het vooral heel moeilijk en kon alleen maar huilen. Dan breekt je hart.... Donderdag ben ik 32 weken en hoef ik niet meer naar Rotterdam mocht de bevalling doorzetten oid. Weer een kleine mijlpaal! Wilde nog alles wassen, alles klaar zetten. Helaas loopt dat een beetje anders. Heb nu ook hulp thuis, ook een dingetje hoor om daar aan toe te geven.

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

De andere kids waren een beetje in paniek omdat ik ineens naar het ziekenhu ...
Goedemorgen, sorry voor de late reactie. We zitten in de verhuizing en ik heb best last van harde buiken. Hoe gaat het met je? En hoe gaat het met de kleine in je buik en de andere kindjes? Zijn ze weer een beetje bijgekomen van de schrik? Dat lijkt me werkelijk vreselijk als je kind (jouw jongste dus) helemaal over de stress gaat in zo’n situatie. Je kunt natuurlijk niets anders dan naar het ziekenhuis maar begrijp zeker dat je moederhart breekt! Jullie hebben hopelijk de 32 weken in goede gezondheid gehaald! Ik hoop echt dat de baby nog even rustig door groeit in je buik ☺️.

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Goedemorgen, sorry voor de late reactie. We zitten in de verhuizing en ik h ...
Hoihoi, Lukt het een beetje met de verhuizing? Hoe is het met je harde buiken? Wij zijn nu 32+1!! Kleine mijlpaal! Vanmorgen groeiecho gehad en de kleine man weegt 1690 gram. Zit op P20. Groeit netjes volgens zijn eigen lijn.

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Hoihoi, Lukt het een beetje met de verhuizing? Hoe is het met je harde bui ...
Hoi hoi! Wat goed!! Hij groeit netjes op z’n eigen lijn, wat fijn! Dat is een stuk positiever dan dat het tot nu was. Ik hoop dat hij gewoon nog even lekker in je buik blijft zitten en verder groeit. De verhuizing gaat oké maar vooral doordat m’n familie heel hard werkt. Morgen komen de laatste spullen en volgende week moeten we het oude huis nog even schoon maken. Dan is het eindelijk klaar 😅. Ik ben wel echt blij dat we al zo’n eind zijn en kijk echt uit naar even wat ‘rustdagen’. Harde buiken zijn gelukkig wat afgenomen maar het wisselt erg per dag (soms per uur). Hoe gaat het met de andere kinderen en met jou? De rust weer een beetje wedergekeerd?

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Hoi hoi! Wat goed!! Hij groeit netjes op z’n eigen lijn, wat fijn! Dat is ...
Je zit nu in je nieuwe huisje? Wat fijn!!! Hopelijk krijg je weer beetje rust terug. Hier is de ontsluiting gelukkig een beetje hetzelfde na wéér een avond en nacht weeën. Vrijdag bevalling in zhuis bespreken.

3 jaar geleden

Vandaag groeiecho gehad met 30+3. Kleine is aan de grote kant (ben zelf ook niet de kleinste), buikje loopt zelfs 2,5 week voor op groei, net aan op bovenste lijn. Geschat gewicht 1948gram. Volgt verder wel haar eigen curve. Moet voor de zekerheid nog een extra glucose test doen

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Je zit nu in je nieuwe huisje? Wat fijn!!! Hopelijk krijg je weer beetje ru ...
Sorry late reactie! Wat heftig weer weeën! Hoe gaat het nu met je en met de baby? Heb je nieuws over de bevalling? Willen ze nog steeds zoveel mogelijk afwachten? We zitten in het nieuwe huis. Heel blij mee! Helaas gevallen net voor verhuizing dus was even pittig maar goed niet erg. Baby was namelijk gelukkig helemaal veilig, ik heb alleen zelf wat last van de bekken en rug. Ik hoop nu echt wat rust te krijgen en van de baby te kunnen genieten ☺️. Eindelijk spulletjes in te kunnen ruimen en alles gereed te kunnen maken 😉

3 jaar geleden

Reactie op Femmeltje

Vandaag groeiecho gehad met 30+3. Kleine is aan de grote kant (ben zelf ook ...
Hopelijk valt het allemaal mee en is de baby gewoon wat groter 🤞🏼

3 jaar geleden

Groei echo gehad vandaag 32.1 weken kleine is 2140 gram. (Hoofd)Hc p89 (buik)AC p89 (benen) fl p53

3 jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Sorry late reactie! Wat heftig weer weeën! Hoe gaat het nu met je en met de ...
Wat fijn dat je de spullen in hebt kunnen ruimen e.d. hopelijk geeft dat wat rust. Balen dat je gevallen bent. Niks aan over gehouden voor de rest? Met baby gaat het goed. Ligt nog lekker in stuit, maar gynaecoloog verwacht hem te kunnen draaien. Vanwege z'n groeiachterstand willen ze hem niet te vroeg halen, mocht hij niet uit zichzelf komen. Binnen 5 weken is hij er!!

3 jaar geleden

Reactie op Raeven

Wat fijn dat je de spullen in hebt kunnen ruimen e.d. hopelijk geeft dat wa ...
Wat goed dat ze hem nog kunnen draaien! Maar als hij zoveel kleiner is mag hij misschien ook nog wel in stuit liggen? Alles om maar de groei te bevorderen of niet? Hoe gaat het met jou? En mentaal? Beetje tot rust gekomen? Wat super spannend hè.. 5 weekjes nog maar! Ik hoop echt dat hij gewoon rustig blijft zitten zodat hij rustig door groeit veilig in jouw buik ☺️! Het gaat al wat beter met de rust 😇. Wat een gedoe is dat verhuizen. Nu gingen we van klein naar echt groter maar toch. Alles weer een nieuwe plaats. Gelukkig niets overgehouden aan de val maar was even heel vervelend. Morgen even naar de osteopaat om toch even te controleren hoe het met de bekken staat en om te kijken hoe het met de baby is (door de val kunnen kennelijk de spieren erg aanspannen waardoor de baby dan minder bewegingsruimte heeft). Morgen komt het matrasje binnen en het beddengoed, afgelopen week is het kamertje geleverd dus het begint wat te worden. Nu gewoon alles inruimen en de muurschildering inplannen 😉. Moeten jullie nog wat dingen voorbereiden of kan de kleine man komen? Gaat het goed met de andere kinderen? Bijna vakantie voor ze, toch?

3 jaar geleden

Heb net een echo gehad!!

3 jaar geleden

33 weken en net nog echo gehad uitwendig en inwendig. Helaas weer niet gezichtje gezien maar alles gaat helemaal goed. Inwendige echo was om beter te kijken hoe placenta lag, deze zat altijd vrij vooraan. Schrok ervan hoe ver ze al ingedaald was, had ik toch indalingsweeën laatst… 😅 maar placenta lag niet meer voor de uitgang. 👌🏼

3 jaar geleden

Vanmiddag gaf de VK aan volgende week een groei echo te willen doen (31+6). Ze vond de baby groot voelen, maar mijn buik was wel goed qua cm. Ging er wel een beetje vanuit. Grote baby's is een familiedingetje 😂

3 jaar geleden

Met 32 2e groeiecho gehad ze schatten haar 1700 gram en ze loopt nu wat achter. Over 2 weken weer een echo misschien is het dan weer bijgetrokken.. ben benieuwd!

3 jaar geleden

Mijn zoontje is geboren met 3105 gram, 50 cm bij 40+2. Dit kindje had met de 20 weken echo een klein hoofdje (zoonlief sinds geboorte ook en ikzelf ook) Dus dat waren redenen voor extra groei-echo's. Afgelopen week echo gehad met 31 weken en was allemaal gemiddeld, volgens mij het buikje zelfs iets erboven. Wacht rustig af :)

3 jaar geleden

Vandaag de laatste groeiecho gehad. Ventje weegt nu 2750 gram en wordt geschat op 3900 gram bij de geboorte. Hij ligt volledig ingedaald dus dat verklaard de druk down under en last van de bekken tijdens het lopen. Komt u maaaar ❤

3 jaar geleden

Oh ja, was met 34+4 trouwens!