5 Reacties

3 maanden geleden

Hij zit toch netjes op z'n eigen lijntje. Ik zie niks geks hoor. Mijn zoontje word ook 3 dit jaar en heeft van sommige broekjes nog 80 in hoor. Dus ik denk niet dat dit reden is om je zo veel zorgen te maken. De lijntjes lopen mooi in een boogje

3 maanden geleden

Volgens mij zie dit eruit als een mooie curve, op een eigen lijntje! Ik zou me ook geen zorgen maken, probeer te vertrouwen op de professionals :) zij zullen aan de bel trekken wanneer ze iets afwijkends zien in een curve.

3 maanden geleden

Alles staat netjes op lijntjes, dus je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ik heb een dochter van 9 jaar oud en als ik naar haar klasgenoten kijk, zie ik een groot verschil. Elk jaar is dat hetzelfde; ze groeit heel langzaam. Toen ze 3 of 4 jaar oud was, maakte ik me daar ook zorgen over. Ik had zelfs een leuke lengtemeter in haar kamer opgehangen om haar groei bij te houden. Maar later ben ik daarmee gestopt, omdat ik me nu geen zorgen meer maak. Ze is een leuke, slimme en, het allerbelangrijkste, gezonde meid.

één maand geleden

Van de week weer afspraak gehad bij het cb en nu op 87 cm gemeten. Dus waar ik mij eerst geen zorgen hoefde te maken worden we nu doorgestuurd naar de kinderarts. Heel benieuwd wat ons nu te wachten staat..

24 dagen geleden

Ik snap wel dat je je zorgen maakt. Mijn nichtje is ook een kopb kleiner dan onze exact even oude dochter. Zij is ook door een kinderarts nagekeken, al veel eerder, is toch niets met haar aan de hand. Maar het is wel goed om daar wel naar gekeken te hebben.