30 Reacties

2 jaar geleden

nee, je hebt voor meer dan 9 maanden haar gespaard, dit komt er nu uit. Herkenbaar helaas

2 jaar geleden

Kam je alleen je haren na het wassen? Dan vind ik het best normaal.

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

nee, je hebt voor meer dan 9 maanden haar gespaard, dit komt er nu uit. Her ...
Ik denk dat ik meer kwijtraak. Ik heb echt niks meer over bijna

2 jaar geleden

Ik heb dit ook! Dochtertje is nu 4 maanden. Heel de dag door verlies ik haar. Jammer genoeg niet veel aan te doen blijkbaar. Ik ben soms bang dat ik alles zal kwijtspelen haha

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Kam je alleen je haren na het wassen? Dan vind ik het best normaal.
Ne elke avond kam ik ze.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar 😣 ik ben 4 maand geleden bevallen. Ik slik nu extra vitamines en het wordt wat beter nu

2 jaar geleden

Mijn zoon is vier maanden nu. Een paar weken geleden is deze horror ook bij mij begonnen. Er blijft niet veel over maar het komt uiteindelijk goed is mijn ervaring.

2 jaar geleden

Hier ook zo. Heb me haren kort laten knippen maar helaas nog steeds hetzelfde

2 jaar geleden

dames gebruik de groene forcapil!!! geloof mij!! het helpt enorm goed

2 jaar geleden

Ha meiden, ik heb het ook vreselijk erg! Sinds ik de shampoo en booster van hair gro gebruik (verkrijgbaar bij de tuinen) is de haaruitval wat minder!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.

2 jaar geleden

Hier ook. Plukken haar bij het kammen voor het wassen, tijdens het wassen en het kammen erna. Precies een slagveld 😵‍💫. Ik ben langer bezig de badkamer schoon te maken dan te douchen

2 jaar geleden

Oeiii dit heb ik ook gehad en heb heel snel een keratine behandeling laten doen en ik kan je zeggen bij mij 80 % minder haaruitval en is nu ook goed aan het groeien.

2 jaar geleden

Hier ook helaas, haren overal! 😔

2 jaar geleden

Bij mij het zelfde! 😢

2 jaar geleden

Keratine is de oplossing. Ik doe het zelf ook als je omgeving Den Haag woont kom ik aan huis.

2 jaar geleden

Same! Maar komt een einde aan! Ookal jank ik elke keer 🥲🥲

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Same! Maar komt een einde aan! Ookal jank ik elke keer 🥲🥲
Doe er wat aan

2 jaar geleden

Reactie op vlinder19811

Doe er wat aan
Ja baas? 🤣 Wat een domme reactie. Hoe weet jij nou of ik er niks aan doe of wel. Of moet iedereen jou keratine behandeling nemen.

2 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Ja baas? 🤣 Wat een domme reactie. Hoe weet jij nou of ik er niks aan doe o ...
Waar slaat dat nou op jij jankt zeg je, dus ik denk doe er wat aan. Ipv te janken maar nu ik jou reactie lees. Blijf jij maar janken schiet je vast mee op !