12 Reacties

6 maanden geleden

Waarom denk je dat ze te jong is, als in, waar ben je bang voor?

6 maanden geleden

Reactie op steefgerritsen

Waarom denk je dat ze te jong is, als in, waar ben je bang voor?
Dat ze er toch uitvalt ofzo iets 😅

6 maanden geleden

Wij hebben een gewoon (kinder)eenpersoonsbed. Een wat hoger staand bed zou ik persoonlijk nog niet durven. Onze peuter speelt niet op haar kamer of iets, dus veel ruimte in haar slaapkamer heeft ze ook nog niet nodig.

6 maanden geleden

Mooi bed! Welke is dit? Voor onze 2 jarige durf ik het ook nog niet aan, maar voor onze vierjarige op zoek naar zoiets! :)

6 maanden geleden

Reactie op Mommy-1992

Wij hebben een gewoon (kinder)eenpersoonsbed. Een wat hoger staand bed zou ...
Het gaat er ook meer om dat ik dan over een paar jaar weer een nieuw bed moet kopen als ze wel veel op haar kamer gaat spelen.

6 maanden geleden

Reactie op wave

Mooi bed! Welke is dit? Voor onze 2 jarige durf ik het ook nog niet aan, m ...
Van Beter bed is deze

5 maanden geleden

Ik vind het er niet heel hoog uit zien? Iets wat ik niet zou doen zelf, maar het is dus per kindje verschillend, mijn nichtje die 3 dagen scheelt met mijn dochter, ligt al vanaf 2 jaar in een hoogslaper. Ze hebben daar een trapje aan gemaakt ipv ladder en dat gaat dus hartstikke goed. Ik zou vooral naarv je kindje en het slaapgedeag van je kindje kijken ook.

4 maanden geleden

ik heb ergens gelezen dat ze dit niet aanraden voor kindjes jonger dan 6 wegens valgevaar, maar elk kindje is anders dus moeilijk te zeggen, ik zou het persoonlijk niet durven…

4 maanden geleden

Wij hebben de IKEA Kura en deze nu als laag bed. Als hij straks 4-5 is draaien we m op en creëren we een speelplek beneden.

3 maanden geleden

Hoi Zoey, Ik ben benieuwd of je dit bed nog gekocht hebt? Ik twijfel ook om deze te kopen voor mijn zoontje. Maar dan de versie met de glijbaan eraan.

3 maanden geleden

Reactie op MK123

Hoi Zoey, Ik ben benieuwd of je dit bed nog gekocht hebt? Ik twijfel ook o ...
Hi, Nee ik heb uiteindelijk toch een gewoon eenpersoonsbed gekocht. Ik denk wel dat het goed gegaan was met mijn dochter met dit bed, maar ik werd verliefd op een ander bed dus vandaar geen halfhoogslaper meer gedaan.

3 maanden geleden

Reactie op Zoey0089

Hi, Nee ik heb uiteindelijk toch een gewoon eenpersoonsbed gekocht. Ik den ...
Oké! Bedankt voor je reactie 🙂