8 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg...ons zoontje heeft het ook...drinkt gelukkig wel zijn flessen maar weigert door die ziekte al een week zijn avondeten😔

2 jaar geleden

Ja hier werden ook flessen geweigerd. We hebben het wat kouder aangeboden. Toen dronk hij het wel.

2 jaar geleden

Flessen werden hier ook geweigerd. Hebben er toen pap van gemaakt en met lepel gegeven. Dat ging prima.

2 jaar geleden

Ons zoontje heeft het waarschijnlijk ook gehad. Flessen gingen er gelukkig nog wel in, maar wel zo'n crème gekocht tegen de jeuk en die gesmeerd en na een paar dagen met bepanthen gesmeerd. Ook twee dagen zo'n badje gedaan Je ziet er nu niets meer van.

2 jaar geleden

Wij zijn helaas ook de Sjaak. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

2 jaar geleden

Mijn zoon van 2,5 heeft het laatst gehad. De blaasjes in zijn mond deden een dag of 5 zeer (ook last met eten en drinken), die op zijn handen en voeten heb ik hem niet over gehoord. Op het kdv zeiden ze ook dat de meeste kinderen daar geen last van hebben. Na een week of 2 was er niets meer van te zien.

2 jaar geleden

Reactie op El707

Wij zijn helaas ook de Sjaak. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Weekje ongeveer

2 jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Weekje ongeveer
Oké aftellen hier dan. Precies als de temperaturen zo hoog zijn als nu is flessen drinken er niet bij door z’n mondje….. Eten gelukkig wel maar toch