100 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb van bibs glow in de dark spenen en dat zijn echt lifesavers in de nacht 🤣!

2 jaar geleden

Voor de mensen die een Tripp trapp hebben de trofast bakken van de IKEA te gebruiken. Kei hendig voor opslag van de slabbers of speelgoed. Ik heb gekozen voor 2 ondiepe bakken omdat ik de diepe bak niet handig vind omdat je dan te veel moet gaan stapelen. Andere tip: Een haar elastiek om een pak met billen doekjes doen voor maar 1 doekje! Ik trek er anders wat ik ook doe een hele rits uit ... Gewoon aan de zijkant bij de opening heb ik m zitten!

2 jaar geleden

De philley poederbus ipv het schepje met geknoei. Het speelgoed aan een speenkoord in de wandelwagen ivm verlies. Een comode beneden als je de ruimte ervoor hebt. BOON Bundle voor flesjes te drogen ipv het hele aanrecht vol. Moby de walvis voor haartjes uit te spoelen.

2 jaar geleden

Ik heb van bibs glow in de dark spenen en dat zijn echt lifesavers in de na ...
gewoon speenkoord aan de slaapzak dan hoef ik mn ogen nieteens te openen haha

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Voor de mensen die een Tripp trapp hebben de trofast bakken van de IKEA te ...
who briljant dezw

2 jaar geleden

Bakje beneden met handige dingetjes, zoals luier, extra kleding, billendoekjes, maar ook Spuugdoekjes en hydrofiele doeken. Hydrofiele doek in de box en kinderwagen voor al het kwijl. De schelpen van de kolf als trechter gebruiken voor het overgieten van melk in een zakje of naar een ander flesje.

2 jaar geleden

Spelen / samen lachen voor het slapen gaan. De ontlading zorgt voor ontspanning

2 jaar geleden

Als je de hendel van de Maxi cosi helemaal naar achter door draait dan wordt het een soort standaard waardoor je de maxi cosi net iets rechterop kunt zetten. Heel handig als je nog net in de tussenfase zit qua (zelfstandig) zitten

2 jaar geleden

Een emmer gebruiken om je kindje in te wassen. Je komt eindelijk geen handen te kort als je alleen bent! Zo gepiept ook nog eens!

2 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Een emmer gebruiken om je kindje in te wassen. Je komt eindelijk geen hande ...
Die van mij zou gaan staan 🙈😂

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Die van mij zou gaan staan 🙈😂
Zal maar tot tot zen bepaalde leeftijd zijn😋

2 jaar geleden

Mijn lifehack is een robotstofzuiger😁

2 jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Voor de mensen die een Tripp trapp hebben de trofast bakken van de IKEA te ...
Die bakken tip is echt mega slim!

2 jaar geleden

Een badstoeltje in de het bad zetten zodat je even echt kunt douchen terwijl de kleine lekker kan badderen.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Die van mij zou gaan staan 🙈😂
Dat is geen probleem, kun je juist de billetjes goed wassen! Door het gewicht van het water gaat de emmer echt niet (zomaar) vallen. Je zit, staat, er toch bij. De emmer is zo gevuld, je zet m in het bad of in de douche, leeggooien zo gedaan. Ideaal. En je kindje kan dus ook al zit het nog niet stevig al wel lekker zitten erin. Ik heb een foto dat ik ook sta in een emmer, vroeger deden ze niet anders als ik m'n moeder mag geloven haha!

2 jaar geleden

Ik leg een rustig slaapliedje op als ik de nageltjes knip. Hierdoor slaat hij zijn handjes niet zo in het rond.

2 jaar geleden

Reactie op Jjjjjj

Mijn lifehack is een robotstofzuiger😁
Haha dit! 🙌😂

2 jaar geleden

Reactie op Reentje811

Een emmer gebruiken om je kindje in te wassen. Je komt eindelijk geen hande ...
Wat een leuke! Die ga ik ook eens proberen 😁🤩

2 jaar geleden

mijn life hack is trouwens een poedertoren, thermosfles en lege fles naast m'n bed (of man's kant als t zijn beurt is) zodat ik smorgens om 7u niet uit bed hoef en de (wasbare) nachtluier of luier in n maatje groter zodat ik m'n bed niet meer uit hoef 😴🛌 andere is de dagen verdelen wie de (ochtend) beurt heeft en dus in actie komt haha haha alles rondom onze nachtrust

2 jaar geleden

Wij gebruiken een Coco-belt draagriem voor de maxi-cosi. Aanrader wat mij betreft, dat maakt het gewicht van de maxi-cosi minder lomp