21 Reacties

2 jaar geleden

Hee, wij hebben precies hetzelfde gedrag 🥹 ik zat net toevallig al in de oei ik groei app te kijken 😅

2 jaar geleden

Jahoor, onze dochter doet dit ook. Niet alleen bij ons, maar ook de vaatwasser.

2 jaar geleden

Is het een idee om een leertoren in de keuken te zetten? (Er is zelfs een Ikea hack van) dan kan ze alles zien wat er gebeurt in de keuken

2 jaar geleden

Ja hier ook al best wel een tijdje en dan vooral dat zeuren/jammeren. Ook als ik aantafel zit. Vaak als ik in de keuken ben doe ik de la van de tubbeware open of pak ik een bakje met iets wat ze er in kan doen dan kan ze zich best even mee vermaken.

2 jaar geleden

Doet die van mij ook. Zit niet in een sprongetje maar denk de leeftijd. Liefst bij mama maar iedereen anders die hem optilt voldoet ook 🤣. Gevraagd aan een vriendin die ook werkt als kinder pedagoog en die zegt dat je het beste er even aan ja toegeven. Ze de aandacht geven die ze nodig hebben en vervolgens weer terug zetten bij een speeltje oid.

2 jaar geleden

Is het een idee om een leertoren in de keuken te zetten? (Er is zelfs een I ...
Ik heb daar inderdaad ook voor gekeken, ben nog wel op zoek naar een goedkope variant 😅 Al verwacht ik dat ze dan alsnog wilt zijn waar ik ook sta of echt letterlijk bij mij wilt zijn. Maar kan het in ieder geval proberen! Niet geschoten altijd mis

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja hier ook al best wel een tijdje en dan vooral dat zeuren/jammeren. Ook a ...
En wissel je dat dan wel is af met spulletje? Ik pak nu vaak een pan en pollepel, dan doet ze me vaak wel na en maken we er een spelletje van maar meestal wel voor korte duur. Achja, zo word je wel creatief Haha

2 jaar geleden

Ohhh echt precies hetzelfde hier. Hele tijd aan mn benen hangen en opgetild willen worden! Zodra ik haar dan weer neer zet is het huilen 🙁 erg vermoeiend.

2 jaar geleden

Herkenbaar.. het gaat sowieso over voor ze het huis uit zijn 👌🏻

2 jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Herkenbaar.. het gaat sowieso over voor ze het huis uit zijn 👌🏻
Hahaha! Top 😅👍🏻

2 jaar geleden

Alsof ik lees over onze dochter..ik vind het wel gezellig, geef haar een pollepel en vergiet en ze zit er heerlijk op de keukenvloer!

2 jaar geleden

Reactie op Bodiine

En wissel je dat dan wel is af met spulletje? Ik pak nu vaak een pan en pol ...
Haha ja daarom trek ik soms maar de hele la open dan heeft ze genoeg om zich zelf wat langer te vermaken. En af en toe geef ik haar nog wat anders. Maar meestal als ik gewoon aan het koken ben en haar niet teveel aandacht geef dan blijft ze wel knooien. Ik merk dat dat vaker is zolang ze me niet ziet of ik doe of ik haar niet zie kan ze zich zelf best wel even vermaken.

2 jaar geleden

Reactie op Etaner1985

Alsof ik lees over onze dochter..ik vind het wel gezellig, geef haar een po ...
Hier was een pak pasta ook dikke pret 🤣

2 jaar geleden

Herkenbaar. Zie hier onze oplossing 😂🥰

één jaar geleden

Hoe staat het hiermee? Bij mij is het alleen maar erger geworden sinds hij kan lopen. Zodra hij ons ziet en met name in de keuken, is het aan onze benen trekken en zeurende geluiden maken tot wij hem oppakken. En dan wijzen naar alles waar hij aan mee wil doen. Niks anders en geen andere afleiding is op dat moment goed genoeg.

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Hoe staat het hiermee? Bij mij is het alleen maar erger geworden sinds hij ...
Herkenbaar!

één jaar geleden

Hier helpt de leertoren enorm! Echt gezellig ook 😊

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Hoe staat het hiermee? Bij mij is het alleen maar erger geworden sinds hij ...
Wij hebben bij de ikea een krukje en trapje gekocht en daar een leertoren van gemaakt! Helemaal top, als ik moet koken staat ze erbij en eet ze ondertussen al wat groente of ‘helpt’ ze me met koken. ‘S ochtends is het helaas nog steeds aan de benen hangen want dan wil ze gewoon heeeeel graag eten haha

één jaar geleden

Reactie op Jilster25

Hier helpt de leertoren enorm! Echt gezellig ook 😊
Ah deze gaan we ook aanschaffen als kerst kado dan! Zat er al over na te denken :) fijn om te weten dat het werkt

één jaar geleden

Reactie op Jilster25

Hier helpt de leertoren enorm! Echt gezellig ook 😊
Is die ook al te doen als ze nog niet los staan? Ik heb er ook al naar gekeken, maar ben bang dat hij het dan niet volhoudt om de hele tijd te staan. Nu gaat hij namelijk ook nog steeds zitten tussendoor als hij langs de tafel en bank loopt (en soms houdt hij het best even vol). Die van ons wil ook alles meekijken wat je in de keuken doet