16 Reacties
2 jaar geleden
Als je niks wilt opwarmen of koel houden zou ik gaan voor deze en dan een boterham erbij ☺️.
Ze hebben ook van die knijpzakjes die meer een echte maaltijd zijn met couscous bijvoorbeeld maar dat lijkt mij toch lekkerder warm 😂.
Al zou je zo'n zakje natuurlijk kunnen opwarmen in een plastic beker en warm water(thermosfles).
2 jaar geleden
Wij geven een fruithapje in een fles met papspeen. Bij de Kruitvat hebben ze een aantal potjes die goed vloeibaar zijn.
2 jaar geleden
Reactie op Danaa93
Met niets erop moet ik er nog even bij zetten, als ik het beslag maak doe i ...
maak je ze dan van zo.n pak beslag?, Hoe groot doe jij de pannenkoek?
2 jaar geleden
Reactie op Torja11
Oh wat een handig ding! Waar heb je die gekocht?
Wordt verkocht bij Bol.com en Babypark.
2 jaar geleden
Reactie op Melda
Hoelang houdt dat warm? zo handig!
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-september-2021/uit-eten-076P0O
Moet je aan Lieke B vragen. Ik heb het besteld, nog niet binnen. Ik ben ook benieuwd.
2 jaar geleden
maak je ze dan van zo.n pak beslag?, Hoe groot doe jij de pannenkoek?
Nee ik maak mijn eigen beslag zodat ik zeker weet wat er in zit en wij vinden deze ook lekkerder.
Het beslag maak ik zo: 250 gram bloem, 500 ml melk (halfvol of vol maakt niet uit), 2 eieren en 3 zakjes vanillesuiker, dit allemaal samen in een kom en dan mixen tot een beslag.
Dit is wel beslag voor best veel pannenkoeken en maak ik alleen als m’n man en ik ook eten maar als ik het als hapje voor ons zoontje maak dan halveer ik de ingrediënten (dus 125 gr bloem, 250 ml melk, 1 ei en 2 zakjes vanillesuiker).
De grootte van de pannenkoeken maak ik gewoon normaal en snijd het dan zelf in plakjes die hij kan vastpakken en eten 😊
2 jaar geleden
Reactie op saskiat91
Zag dat Ikea ook dit soort bekers heeft!
Heb je een linkje?
2 jaar geleden
Reactie op saskiat91
Zag dat Ikea ook dit soort bekers heeft!
Hema ook! https://www.hema.nl/koken-tafelen/meenemen-bewaren/drinkbekers/soep--en-voedselbeker-400ml-rvs-zwart-80630535.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=EAIaIQobChMInvTWr5W39wIVlfdRCh11zQDQEAQYBCABEgLNGvD_BwE&gclsrc=aw.ds