15 Reacties

2 jaar geleden

Wattenstokje! Of met een wc papiertje

2 jaar geleden

Ik doe het gewoon voorzichtig met mijn vinger

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft dat ook wel eens. Ik pak een stukje watten en maak dat een beetje nat zodat ik een druppeltje in zijn neus kan laten lopen. Even wachten en z'n neusgat beetje dochtdrukken en bewegen en dan is het zacht en haal ik het er met het pompje zo uit!

2 jaar geleden

Wij hebben zo een dingetje waar je zelf aan moet zuigen met je mond. Werkt hier beter. Soms als het aan de voorkant is met een wattenstaafje

2 jaar geleden

https://www.derozedoos.be/mijn-leven-als-ouder/netheid-en-verzorging/hoe-de-neus-van-je-baby-reinigen Ik doe dat met fysiologisch water. Dan komt het los.

2 jaar geleden

Je hebt ook van die zuig aparaatjes, https://www.bol.com/nl/p/hoy-dia-neusreiniger-baby-elektrische-neuszuiger-met-usb-aspirator-snotzuiger-baby-verzorging-neuspompje-baby-neuspeer-snoetenpoetsers-toetenvegers-baby-neusreiniger/9300000034699504?referrer=socialshare_pdp_androidapp ik heb em nog niet. Maar denk wel dat ik em wil aanschaffen. Krijg met die peer het er ook niet goed uit. En mijn dochter begint dan te huilen omdat ze het eng vind en vooral als je het meerdere keren doet

2 jaar geleden

Ik heb de nose frida dat werkt echt top! Eerst beetje nat maken en daarna eruit zuigen. De neus peer werkt bij ons ook niet.

2 jaar geleden

Zoutoplossing spray van otrivin. Dan vallen ze er zo uit.

2 jaar geleden

Ik gebruik fysiologisch water. Als het niet helemaal weg gaat, komt het in ieder geval wel los, en dan niest hij het vanzelf naar voren, waardoor ik het eruit kan halen 😁

2 jaar geleden

Ik haal de echte harde dikke stukken eruit met een pincet. Hij heeft zulke mini neusgaatjes dat als ik het met een wattenstaafje ga proberen dat ik alles naar achter druk.

2 jaar geleden

Eerst nat maken met fysiologisch zout. Ik zou wel druppels nemen ipv een spray voordat je het naar achter schiet. Dan verschillende methodes. Neuspeertje om het meer naar voren te krijgen. Een pincet als dat niet lukt. En mn pink of een baby wattenstaafje als het vrij naar voren zit. Ik neem ook wel eens een gaasje die ik klein oprol en probeer het er zo uit te vissen.

2 jaar geleden

Zou nooit een wattenstaafje doen. Otrivin heeft inderdaad een zuiger waar je zelf aan zuigt, werkt veel beter dan een peertje. Eerst douchen en dan neusje leeg zuigen, of anders zoutoplossing voor babys sprayen en dan na paar minuutjes leegzuigen.

2 jaar geleden

Bedankt voor alle reactie's!!

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Zou nooit een wattenstaafje doen. Otrivin heeft inderdaad een zuiger waar j ...
Waarom geen wattenstaafje? Werkt perfect voor de oppervlakkige snotjes

2 jaar geleden

Nisita in het neusje smeren