7 Reacties

2 jaar geleden

Hier gebeurd het ook al een aantal maandjes. Maar nu het mooiste... ze trekt zich op aan mijn haren馃槄 #auw

2 jaar geleden

Reactie op Danielle2710

Hier gebeurd het ook al een aantal maandjes. Maar nu het mooiste... ze trek ...
Oeeii dat is al helemaal niet fijn

2 jaar geleden

Tja dat hoort er een beetje bij 馃槀 mijn man heeft een baard 馃 en vooral zijn borsthaar is mega interessant om aan op te trekken 馃檲 Wat een beetje werkt is als je iets anders aanbiedt, zoals een geschikte borstvoedings/speelketting. Maar helaas is het ook best wel een beetje normaal 馃し waarom denk je dat zo veel mama's hun haren ineens knippen? Blijf vooral nee zeggen, maar biedt ook iets anders aan.

2 jaar geleden

Ah ja, hier is dat ook een hobby. Ik heb mijn haar nu altijd vast, want bij los haar verlies je hele plukken 馃檲. Ze weet overigens regelmatig het vaste haar ook te grijpen 馃ぃ. Het is in principe een soort baby-aapje dat zich aan de vacht vastgrijpt, denk ik altijd maar.

2 jaar geleden

Volgens mij is er weinig mee te doen op deze leeftijd, ze zijn juist op ontdekkingstocht en hebben nog niet door wat wel of niet kan. Op het kinderdagverblijf moeten ze maar wat alerter zijn.. Hier spreekt een pm鈥檈r馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Ah ja, hier is dat ook een hobby. Ik heb mijn haar nu altijd vast, want bij ...
Hier ook! Hij weet ook altijd precies dat ene sprietje te vangen dat dan los is gekomen uit mijn staart. Er is inderdaad niet echt wat aan te doen. Haren weer losmaken en uit leggen dat het pijn doet (gewoon rustig dus niet met boze toon oid). Het is inderdaad een fase waar we doorheen moeten.

2 jaar geleden

Ik heb heel fout 1 keer zijn haartjes vastgepakt en zachtjes getrokken waarbij ik luid auw zei, het trekken bleef enkele weken weg 馃槄. Helaas heeft hij het opnieuw ontdekt nu 9.5 maand.