12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter heeft mega veel haar, dus ik doe het elke avond vast. Warm of niet. Ik doe haar haar voor de helft omhoog in een heeel los knotje bovenop haar hoofd. Ze lijkt er nooit last van te hebben!

茅茅n jaar geleden

Nou nooit over nagedacht. Neem aan als ze hoofdpijn krijgt dat je dat wel.hoort toch? Mijn dochter heeft een bos haar draait heel veel heeft het haar vast maar dat elastiekje zit alsnog half in het haar de volgende ochtend馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Nou nooit over nagedacht. Neem aan als ze hoofdpijn krijgt dat je dat wel.h ...
Ik bedoel dat ze dan wel wakker wordt of iets.

茅茅n jaar geleden

Het zal voornamelijk hoofdpijn geven als het strak zit / trekt. Een losse (eventueel ingevlochten) vlecht kan fijn zijn met dit weer. Eventueel met meerdere elastiekjes. Het is wel handig om iets te pakken wat het haar niet beschadigd.

茅茅n jaar geleden

Het haar van mijn dochter valt recht naar voren, dus zij heeft altijd de helft in een staartje met slapen, dat gaat prima.

茅茅n jaar geleden

Gewoon los, het is slecht voor t haar als ze er mee slapen

茅茅n jaar geleden

Reactie op Desiireex3

Gewoon los, het is slecht voor t haar als ze er mee slapen
Het haar van mijn dochter valt vanaf de kruin recht over haar gezicht. Dus dat moet echt vast, want ze vindt dat ook echt heel vervelend. Natuurlijk doe je het niet vast als dat niet nodig is.

茅茅n jaar geleden

Hier ook een dochter met een volle bos lange haren. Het valt ook zo dat als het niet vast zit, dat het half voor haar gezicht valt. Echter doen wij nooit een elastiekje of iets in als ze gaat slapen. E茅n keer wel gedaan, en toen had ze die zelf uitgedaan en om haar pols gedaan. Dat zat veel te strak, waardoor haar handje donkerder van kleur was geworden. Daarna gelijk nooit meer gedaan. Ik zeg natuurlijk niet dat een ander meisje dit ook doet, maar toch even als waarschuwing zeg ik het erbij.

茅茅n jaar geleden

Onze oudste heeft lang haar en een bos krullen, hier gaat het altijd vast anders krijgt ze er last van snachts. Ik doe het elastiekje niet zo strak.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommy-1992

Hier ook een dochter met een volle bos lange haren. Het valt ook zo dat als ...
Oh, nee, de elastiekjes hier zijn veel te klein om im het handje te passen. Ik doe ook echt alleen een plukje midden boven vast, zodat het niet in haar gezicht valt.

茅茅n jaar geleden

Deed het eerst ook altijd vast in de nacht omdat haar haar recht voor dr gezichtje valt. Maar ze haalt het elastiekje er vaak dan toch zelf uit en dan vind ik die weer ergens. Laatst had ze hem heel kundig om dr speen gebonden, daar moest ik dan wel weer om lachen hihi. Ze lijkt er geen last van te hebben als ze slaapt, dat zweten zie ik vooral bij de middagslaapje.

茅茅n jaar geleden

Hier vast, Zij word gek als het in haar gezicht zit. Dan slaat ze steeds het weg uit haar gezicht.