7 Reacties

4 jaar geleden

Heb ik ook!!! Zo eng en naar. Moet er van hyperventileren

4 jaar geleden

Heb ik ook! Doodeng! Het voelt heel vreemd ook en heb dan t gevoel dat ik naar lucht moet happen.

4 jaar geleden

Ik had hier ook heel veel last van, om de paar minuten een aantal, naast al een bestaande hartritme stoornis. Pasgeleden ontdekt en helemaal onderzocht door de cardioloog. De hartoverslagen kunnen geen kwaad, het is wel vervelend. Hopelijk stelt jullie dat wat gerust. Wat helpt is er niet teveel op te letten. Cardioloog zei ook dat het mede kan komen door ijzertekort, dat zou het bij mij kunnen zijn omdat ik onlangs geopereerd ben en veel bloed had verloren. Nu heb ik er veel minder last van. Ik hoop dat het bij jullie ook snel afneemt!

4 jaar geleden

Ik heb meer hartkloppingen af en toe en dat voelt ook heel eng. Maar goed, hoort erbij en mijn bloeddruk was elke controle goed. Vrijdag weer.

4 jaar geleden

Reactie op yasmin23

Heb ik ook!!! Zo eng en naar. Moet er van hyperventileren
Ja precies dat heb ik ook! Meteen die spanning in je lijf

4 jaar geleden

Nog meer mensen die dit herkennen en tips hebben? Gaat dit na de bevalling weer over?

4 jaar geleden

Reactie op Nb-

Nog meer mensen die dit herkennen en tips hebben? Gaat dit na de bevalling ...
Had ik ook bij 37 weken, nu is het wat minder (39+4). Maar het is er twee keer per dag nog wel even. Hoort erbij inderdaad. Gaan liggen of rechtop zitten (zodat je longen meer ruimte hebben) en dan een paar minuten goed naar je buik ademhalen neemt t bij mij meestal weg.