Mijn dochtertje heeft sinds ze in sprong 10 zit enorm agressief gedrag, ik schrik er gewoon echt van. Ze is nu inmiddels al uit sprong 10.
Als ze haar zin niet krijgt, boos wordt, ik/mijn man wegloopt, en soms gewoon zomaar uit het niets begint ze heel erg boos te worden. Vervolgens gooit ze zichzelf op de grond en stoot ze haar voorhoofd echt een flink aantal keer heel hard tegen de vloer, soms tegen de muur, tegen mijn been. Maakt niet uit wat het is als ze boos wordt begint ze haar hoofd heel hard te bonken. Ze slaat ineens met haar hand ook als ze boos wordt, en bijt echt heel hard.
Ik word super verdrietig van haar gedrag want dit doet ze nu ook op de opvang. Dit is niets voor haar en dit is al helemaal geen gedrag wat ze van ons overgenomen kan hebben.. ik weet niet zo goed wat ik ermee moet en hoe ik het moet aangeven. Als ik vroeger “nee” of “niet doen” zei dan stopte ze ook echt met wat ze deed maar als ze dus nu zo een bui heeft en ik zeg er wat van wordt het alleen maar erger.
Ze is nu 17 maanden..