6 Reacties
2 jaar geleden
Hier een soortgelijke situatie. Ochtend en middageten gaat prima, tussendoortjes ook. Maar avondeten weigert ze. Ook als er dat vervangen met brood. Sinds 2 avonden spuugt ze ook alles onder als we nog een avondflesje geven. We dachten in eerste instantie aan een buikgriepje maar ze is verder helemaal okee. Nu denk ik ook aan tanden..
2 jaar geleden
Misschien eens yoghurt proberen. Dat werkt hier wel.goed als ze geen zin heeft in brood. Of iets van een crackotte zelf in de handen geven .Ik denk zelf dat het een fase is. Maar ik heb het zelf nog niet zo meegemaakt zoals je het beschrijft. Ik denk altijd wel vanaf de leeftijd van 1 jaar groeien ze misschien minder hard als in het 1e jaar en zijn ze zoveel eten als wat ze eerder deden misschien minder nodig.
2 jaar geleden
Bij mijn oudste was het een fase. Hij wilde vooral alles zelf doen. Dus hebben toen alles zo gesneden op een bordje dat hij het zelf pakt en eet.
2 jaar geleden
Same here 🙋🏻♀️
Heb er afgelopen week ook een topic over geopend. Misschien is het een fase die bij de (bijna) 1 jaar hoort?
Onze dochter was gek op brood en nu moet ze er niks van hebben. Na 1 of 2 stukjes wil ze niet meer... Ook avondeten wil ze niet. Ze wil wel volkoren cracottes, maïswafels en croissants 😂.