6 Reacties

één jaar geleden

Heb je het gekoeld met lauw water? Persoonlijk zou ik hem echt niet wakker maken.. Verwarrend en ik denk onnodig.... Schrikken is het wel!

één jaar geleden

Dat is even schrikken! Maar ik denk dat het wel mee valt. Als het echt verbrand was dan had je dat wel moeten zien. Neem ook aan dat hij er niet voor een lange tijd onder heeft gezeten. Ik zou hem lekker laten slapen!

één jaar geleden

Reactie op Janine van Weert

Dat is even schrikken! Maar ik denk dat het wel mee valt. Als het echt verb ...
Zeg dat wel! Het was maar een paar seconden, maar we schrokken er allebei zo van. Ergens denk ik wel als hij echt pijn had zou hij niet slapen nu.. maar ik blijf er maar aan denken.

één jaar geleden

Als zijn huid verbrand zou zijn had je dat wel gezien denk ik. Waarschijnlijk is hij erg van jouw reactie geschrokken.

één jaar geleden

Reactie op Miaa88

Zeg dat wel! Het was maar een paar seconden, maar we schrokken er allebei ...
Geen zorgen. Je ziet het echt aan de huid. Wij hadden laatst ook zoiets. Ineens werd de kraan heel heet terwijl hij er net half onder zat. hij schrok en schreeuwde waardoor ik me rot schrok de kraan wegtrok en de temperatuur controleerd.e die echt wel heet was. Licht roze huid toen, maar geen reactie op aanraken, dus geen pijn. En naarmate het rustig aan koelde trok het weg. Nergens last van gehad

één jaar geleden

Reactie op ROF

Geen zorgen. Je ziet het echt aan de huid. Wij hadden laatst ook zoiets. In ...
Ohhh super bedankt voor je bericht! Dit geeft me echt rust. Ergens denk ik ook dat er niks is, maar ik bleef me toch zorgen maken. Momlife haha