8 Reacties

één jaar geleden

Bij ons is dit niet persé herkenbaar in relatie tot het in slaap vallen en ook niet aan ons gezicht zitten, maar onze dochter wordt wel rustig van 'friemelen'. Als ze op schoot zit of bij me ligt dan heeft ze bijvoorbeeld altijd mijn ketting vast waar ze dan aan friemelt etc. En daar wordt ze wel rustiger van. Ook het friemelen en pielen met een knuffel doet ze om rustig te worden.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Bij ons is dit niet persé herkenbaar in relatie tot het in slaap vallen en ...
Dit is heel herkenbaar bij mijn zoontje ook.

één jaar geleden

Die van mij friemelt aan een hydrofiele doek en dan valt hij in slaap.

één jaar geleden

Heel herkenbaar. Ons zoontje wordt heel rustig als hij kan friemelen met ons hand. Vooral het vel tussen je duim en wijsvinger. Dit is ook al vanaf de geboorte zo. Om te gaan slapen heeft hij dit ook nodig. We hebben al geprobeerd om een knuffeltje aan te bieden maar moet hij niets van weten.

één jaar geleden

Mijn zoontje is ook graag ons gezicht aan het ontdekken 🙂 Ook tijdens de borstvoeding voordat hij gaat slapen doet hij dit, maar hij doet het gelukkig zachtjes bij mijn ogen, dus dat is prima. Onhandig dat hij bij jullie prikt.

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Die van mij friemelt aan een hydrofiele doek en dan valt hij in slaap.
Ja hier hetzelfde, hij heeft zelfs een favoriete 🤣

één jaar geleden

Ja hier hetzelfde, hij heeft zelfs een favoriete 🤣
Haha bij mij accepteert hij alles wat hydrofiel is. Kan alleen mijn hydrofiele trui niet meer aantrekken want dan frunnikt hij de hele dag aan mij haha 😂

één jaar geleden

ohjaaaa hardnekkig dus! hier frummelt hij aan zn eigen haar misschien het frummelobject proberen te vervangen? maarja waarmee dan he