Hallo,
Ik ben een beetje radeloos.. ik heb een dochtertje van nu 10 weken. Ze groeit goed gelukkig maar ze spuugt 1 a 2x in de week en de laatste tijd best vaak haar hele voeding (borstvoeding) uit, er komt er dan echt met een golf uit en zelfs uit haar neus. Daarna lijkt ze wel vaak opgelucht want dan gaat ze lachen.. maar ik vind het soms lastig om haar te begrijpen ze lijkt dan honger te hebben want de speen spuugt ze steeds uit dus bied dan toch maar weer de borst aan maar ze zit dan eigenlijk bomvol. Iemand tips? Vin het voor haar zo zielig moet haar dan hele tijd weer omkleden en daarna is ze vaak ook nog wat onrustig en dan weet ik ook niet goed of ik nou een speen of borst moet geven.
Moet ik evt alles in een flesje aanbieden en kolven ? Mijn toeschietreflex is ook best sterk het spuit er echt uit maar haal haar dan al van de borst, tussendoor boeren en na de voeding rechtop houden doen we al. Hoor haar darmen ook vaak dus ze heeft ook veel lucht in haar buik. Tongriem was wel goed en ook geen spruw.
Of moet ik zelf iets aanpassen qua voeding??