6 Reacties

2 jaar geleden

Tijdens sprongetjes leek het hier altijd erger. Ons zoontje bleek reflux te hebben.

2 jaar geleden

En als je het kolft en met een flesje geeft? Is misschien niet wat je wil maar het kan helpen omdat ze dan harder moeten zuigen.

2 jaar geleden

Is hij misschien verkouden? Door verkoudheid kan hij mogelijk minder goed door z'n neusje ademen en moet dan loslaten. Door het iedere keer opnieuw aanhappen kan hij weer extra lucht binnen krijgen waardoor hij meer last heeft van boeren. Je zou het lipbandje en tongriempje opk eens kunnen laten controleren. Bij mijn zoontje waren deze te kort waardoor hij verkeerd dronk en meer lucht mee hapte. Ze kunnen hier meer last van krijgen naarmate ze ouder worden. Volgens mij is de piek van de krampjes ook met 6 weken als ik mij goed herinner. Je kunt eens kijken naar probiotica of een kipkep pittemzakje, dat hielp bij ons goed! Je hebt ook een filmpje van de verlosmoeder op YouTube met tips wat te doen bij krampjes.

2 jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Is hij misschien verkouden? Door verkoudheid kan hij mogelijk minder goed d ...
Super bedankt voor de tips, hier kan ik wat mee

2 jaar geleden

Reactie op NicolleM

Alsjeblieft!!

2 jaar geleden

Reactie op NicolleM

Het zouden ook nog regeldagen kunnen zijn, dat kan namelijk meer dan 1 dag duren. Het helpt bij mijn baby (8 mnd.) om rustige liedjes te zingen tijdens het drinken als hij onrustig is, dan blijft hij langer aangehapt.