49 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Jamilaa
Toevallig sta ik nu ook voor me commode en ben aan t bedenken hoe ik het mo ...
Haha ben gelukkig niet de enige.. ben benieuwd hoe anderen het hebben.
5 jaar geleden
Reactie op Tugba 🥰
Ik heb bakjes van de ikea gehaald.
Eerste la
Verzorging ( luiers creme ) ...
Toevallig een foto ervan? 😊
5 jaar geleden
Er is hierover al eens een vraag gesteld, ik heb toen geantwoord op dat topic. Ik heb even een screenshot genomen van mijn antwoord van toen. 😊 Moest het niet duidelijk zijn, laat je het maar weten! 😊 Op de babykamer staat ook een commode, maar daaraan kan je het geslacht zien en dat houden we geheim. Wij verwachten een eeneiige tweeling. 🥰

5 jaar geleden
Ik heb bovenste gedeelte zo gedaan, dan een schapje boven om alles verzorgingsproducten op te plaatsen
5 jaar geleden
Reactie op Twinmomtobe
Er is hierover al eens een vraag gesteld, ik heb toen geantwoord op dat top ...

Oh excuus.
Nee ik zie het niet heel goed 🙈 de foto dan
5 jaar geleden
Reactie op Twinmomtobe
Er is hierover al eens een vraag gesteld, ik heb toen geantwoord op dat top ...

Dit is precies toch niet zo duidelijk als ik hoopte. 😅 Het topic heeft 'indeling kast en commode', daar kan je het normaal gezien wel vinden. 😊
5 jaar geleden
Reactie op Chaantaall
Oh excuus.
Ik probeerde de tekst te kopiëren, maar dat gaat helaas niet. 😅

5 jaar geleden
Bovenste la heb ik kleding, de middelste la heb/had ik de hydrofielen, washandjes, slaapzakken, verschoonkussenhoezen en nieuwe wasgel/olie dat soort dingetjes. De onderste la liggen de nieuwe kleding in grotere maat.
Nu is de middelste la voor de kleding van baby 2 en hebben we een handdoeken kast naast de commode gezet waarin nu de hydrofielen, slaapzakken, voorraadje wasspullen ed in ligt.
Op de commode zelf hebben we een mandje met babypoeder, olie, wasgel, haarborstel, vitamines enzo. Dat wat we dagelijks gebruiken en de plank boven de commode hebben we een mand met luiers liggen. Daar leggen we dr pyjama en slaapzak die ze aan heeft overdag neer. Daar komen de luiers van baby2 ook te liggen straks. Ze gaan samen een kamer en dus commode delen.
5 jaar geleden
Reactie op Twinmomtobe
Ik probeerde de tekst te kopiëren, maar dat gaat helaas niet. 😅

Wauw super mooi gedaan
5 jaar geleden
Reactie op Chaantaall
Oh excuus.
Misschien kan je de tekst wel lezen als je er een screenshot van maakt en je het wat uitvergroot. Dan weet je ook wat ik er precies heb in zitten. 😊