24 Reacties

één jaar geleden

En hoe gaat het nu? :)

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

En hoe gaat het nu? :)
Hij heeft een fiks griepje te pakken dus slaapt zodra hij wakker word lekker verder bij mij in bed want vind dat zo zielig als die zich al zo ellendig voelt en dan ook nog alleen ligt.. doe hem nog wel standaard half 7 na bed en gaat dan wel direct slapen en word afgelopen dagen rond half 1 1 uur wakker overstuur en slaapt dan verder bij mij tot de volgende ochtend 6 uur. Zodra die zich weer beter voelt ga ik weer proberen dat als die wakker word wel weer in ze eigen bedje verder gaat slapen maar voor nu vind ik het goed even zo 😊

één jaar geleden

Ik ben van de week met slaaptraining begonnen. ik geef savonds nog wel borstvoeding, maar met licht aan zodat ze enigszins wakker in bed gelegd wordt. 's nachts kom ik haar een minuutje troosten zonder haar op te pakken. Ik zeg dan ook dat ze een slapie moet doen. En dan loop ik weg en huilt ze paar minuutjes. Dit gaat tot nu toe heel goed. Nog even doorzetten en ze kan zelf in slaap vallen. Vannachr bijv was ze al stil tijdens het weglopen. Ben nu 3 nachten bezig. Hopelijk heb je er wat aan!

één jaar geleden

dan mag papapartner er uit en zorgen dat hij in zijn bedje slaapt