Mijn zoontje is nu 16,5 maand en slaapt nog niet door. Hij word altijd tussen 12-2 wakker nachts. Ik ga dan na hem toe om hem te troosten, hij is dan rustig als ik hem vast heb maar zodra ik hem weer in ze bedje wil leggen is het meteen weer huilen. Geven moment neem ik hem dan bij mij in bed dan slaapt hij wel gewoon namelijk. Ik moet zeggen dat ik hier ook sneller aan toe geef omdat ik zelf ook erg moe ben. Ik vind het niet erg als hij bij me slaapt maar me partner zijn papa wil het niet meer hebben die vind dat hij nu in ze eigen bedje moet slapen dus vandaar dat ik dat ook probeer. Alleen het lukt gewoon niet.
Ons slaap ritueel is:
In badje, tandenpoetsen, naar boven daar een boekje lezen, flesje melk drinken en tijdens drinken valt hij vaak in slaap en dan leg ik hem in zijn bedje.
Hij ging altijd om half 8 na bed maar consultatiebureau gaf als tip hem wat eerder na bed te doen omdat ze dachten dat hij om half 8 wellicht te moe is waardoor hij onrustig slaapt.. heb hem nu paar keer tussen kwart voor 7 7 uur na bed gedaan maar merk echt geen verschil.
Iemand tips ?? Herkennen mensen dit ?