6 Reacties

2 jaar geleden

Hier zit ik ook te schipperen met een slechte slaper op de opvang. Hij is een hele lichte slaper en wordt van alles wakker(thuis ook, maar is het gewoon een stuk rustiger). Hij slaapt daar soms 3x 30 minuten. Maar bij ons dus wel het probleem dat slecht slapen overdag, ook spoken ‘s nachts betekent. Heb nog geen idee wat we er aan kunnen doen. Het is vooral als hij dan eerder naar bed gaat en er wordt iemand bij gelegd, dan is hij gelijk wakker. Dus helaas geen tips. Het is waarschijnlijk een alert mannetje dat alles wil volgen. Lastige situatie.

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt op de opvang ook niet goed in de zaal met de andere kindjes. Ze leggen hem daarom in de kinderwagen apart en dan slaapt hij super goed! Misschien kunnen ze dat bij jullie opvang ook proberen?

2 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Mijn zoontje slaapt op de opvang ook niet goed in de zaal met de andere kin ...
Oh en misschien kun je een white noise apparaatje meegeven?

2 jaar geleden

Ah hier ook een slechte kdv-slaper. Ze gilde de hele slaapzaal wakker. Ze heeft nu een bedje in een rustige hoek van de gewone zaal gekregen en daar slaapt ze wel. Dat hebben de leidsters zelf bedacht, omdat Mara vaak uiteindelijk wel in de box in slaap viel. We zijn blij dat het helpt!

2 jaar geleden

Reactie op Mara21

Ah hier ook een slechte kdv-slaper. Ze gilde de hele slaapzaal wakker. Ze h ...
Ja ik denk dat ik ga vragen of ze dat eens willen proberen, want volgens mij ligt het echt aan die kamer! Soms begint hij namelijk al te huilen als ze alleen nog maar die kamer binnengaan met hem.. Eerst sliep hij meestal op de groep in een hangmat, daar is hij nu helaas te groot voor geworden, maar toen sliep hij wel altijd heel goed.

2 jaar geleden

Reactie op Mennos9

Ja ik denk dat ik ga vragen of ze dat eens willen proberen, want volgens mi ...
Ik hoop dat het helpt 😅!