19 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben nu een stacaravan op het oog met afgesloten veranda, iets anders durf ik ook echt niet dit jaar. 1 tel en ze zijn kwijt 🫣

één jaar geleden

Je hebt voor op het strand ook van die schermen misschien kun je het een beetje afzetten... of een plek waarbij maar 1 kant inidergeval open is dat je niet alles hoeft af te zetten.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Je hebt voor op het strand ook van die schermen misschien kun je het een be ...
*windscherm

één jaar geleden

Plekjes kiezen waar geen open water nabij is. Misschien een leuk campingveld met een speeltuintje middenin? Dan zal ze vast daar naartoe sneaken ipv richting allerlei gevaarlijke dingen. Hier gaan we het deze zomer ook proberen met de caravan, een dreumes en een newborn 😅. Ben heel benieuwd hoe dat straks gaat, maar het loopt vast wel los in de praktijk!

één jaar geleden

Mijn tip: niet doen 😂😂 Nee grapje, ik zou zelf niet zo'n held zijn. Misschien een grondbox mee? Die zijn er in alle soorten en maten.

één jaar geleden

Ik ga dit jaar ook weer weg met de camper. Moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel spannend vind. Met de Hemelvaart zitten we aan een reviertje. Opzich luistert mijn dochter vrij goed, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.. Dat wordt gewoon een tuigje aan 🙈😂

één jaar geleden

Reactie op Nobeltje

Ik ga dit jaar ook weer weg met de camper. Moet eerlijk bekennen dat ik het ...
En daarna nog een vakantie boeken voor mijzelf om bij te komen 😝

één jaar geleden

Reactie op Nobeltje

En daarna nog een vakantie boeken voor mijzelf om bij te komen 😝
Hier zit ik ook over na te denken 🤣

één jaar geleden

Ow ach, wij kiezen kleine campings en letten omstebeurt op. Komt vast goed. En af en toe lekker in de tent spelen of wandelen met hem in de rugzak. Vorig jaar ging het met 9 maanden ook prima. De ervaring is dat hij toch veel aandacht vraagt en van alles wel zien en ontdekken, maar vooral samen wil ontdekken.

één jaar geleden

Ik zou lekker niet gaan of een andere vakantie zoeken als je er zo tegen op ziet. Het is toch geen verplichting

één jaar geleden

Je ziet het slecht, wij hebben een hek om onze caravan heen. Wij hebben elk jaar een seizoens plek daar, zo kan zij en de hond niet weg.

één jaar geleden

Wij zijn nu met onze zeilboot weg. Best weer pittig met een dreumes van 19 maanden die alle kanten op wil. Ze heeft zodra ze aan dek komt een reddingsvest aan en als we varen zit ze met een lifeline vast aan de boot. Zo heeft ze wel bewegingsruimte, maar weet ik zeker dat ze niet in het water valt (of juist 2 meter naar beneden de kajuit in). Geeft mij echt wel rust. Verder gewoon accepteren dat je heel veel met haar bezig zal zijn en daar dan ook proberen van te genieten. Vermoeiende, maar heerlijke fase die eigenlijk echt kort duurt.

één jaar geleden

Reactie op AppeltjeKL

Wij zijn nu met onze zeilboot weg. Best weer pittig met een dreumes van 19 ...
Oh lekker 🥰 ik zat als kind ook altijd minimaal 4 weken per jaar op het water. Heerlijke vakanties

één jaar geleden

Reactie op ROF

Oh lekker 🥰 ik zat als kind ook altijd minimaal 4 weken per jaar op het wa ...
Jaaaa, echt heerlijk. Hele gezin geniet op eigen wijze 😊

één jaar geleden

Gewoon doen! Wij hebben een eigen stacaravan! En onze kleine draak geniet volop! Hij groeit waar je bij staat, en leert zo veel dingen buiten! De hele dag lekker in de speeltuin, in de modder en wat er allemaal nog meer te doen is! Ja we zijn kapot aan het einde van de dag! Maar onze kleine vent ook! Om 18.00 gaat hier het lichtje uit en hebben we de hele Avond om bij te komen ;)

één jaar geleden

Wij gaan dit jaar met ons zoontje van bijna 2 en ons dochtertje van 2/3maand 3 weken kamperen op een camping. We hebben van te voren de camping bekeken en een plek gekozen waarbij we tegenover een speeltuintje staan waar ons zoontje (lees avonturier) veilig kan spelen.

één jaar geleden

Het viel hier alles mee. Dochter heeft geen meter van mij zijde geweken, dus het tuigje achterwegen kunnen laten. De revier vond ze prachtig 🤩 maar gewoon om naar te kijken. Wel een dag eerder naar huis gegaan, morgen even bijkomen hihi.

één jaar geleden

Mijn vriend is net solo met kind weggeweest en die is nog chiller dan ik maar toch gewoon laten gaan.. zorgen dat je de echte gevaren goed inventariseert en maatregelen voor neemt Maar een kind is geen lemming die zich de berg af werpt in mijn ervaring. Er valt ook al goed mee te communiceren in mijn ervaring Ik vond de kruip en klimfase heftiger .. dan moet je er echt continue achteraan en opletten.

één jaar geleden

Overigens gaat het dus echt fantastisch op de camping. Al was de eerste nacht slapen wat onrustig. Uiteindelijk 7u pas ( ja.. das is hier pas) op. Heerlijke dag gehad vandaag, alleen met hem. Lekker laten gaan. Over de camping gestruind, speeltuin ontdekt, gegeten als hij dat aangaf, met water geklooid en om 20u ingestort. Lekker op zijn tempo en hem gevolgd in zijn ontdekkingszucht. Hopelijk slaapt hij vannacht beter 🤷