Mijn zoontje van 8 maanden valt alleen in slaap als ik zijn armpjes vast houdt. Zolang zijn bedje nog hoog stond was dat nog wel te doen ookal begon ik toen ook al redelijk wat rug klachten te krijgen. Nu het bedje laag staat is dit echt niet meer mogelijk ivm rugklachten.
Hij valt alleen gewoon echt niet in slaap uit zichzelf. Hij speelt, draait, bonkt met zijn hoofd, huilt en dit gaat net zo lang door totdat ik hem vast houdt. Laten huilen is 100% een no go voor mij dus en dus geen optie. In de avond is mijn vriend gewoon thuis en kan er ik naast zitten om hem af en toe te helpen en weer rustig neer te leggen. Maar na 1 a 1.5uur is hij nog steeds wakker. Uiteindelijk neem ik hem bij mij in bed om hem vast te houden en dan slaapt hij binnen 5 minuten. Alleen lig ik er dan dus hele avond naast want niet veilig om hem alleen in ons bed te laten liggen. Soms lukt hem om slapend in zijn eigen bed over te leggen, soms niet en kan ik weer opnieuw beginnen.
Overdag heb ik gewoon niet de tijd om lang met hem bezig te zijn want heb ook hele dag een peuter van 2.5 rondlopen (ik werk niet ben thuis met de kids, ook geen kdv).
Heeft iemand de gouden tip waardoor mijn kindje na een korte tijd lekker zelf in zijn bedje in slaap valt?!?!
HELPPPPP