5 Reacties

één jaar geleden

Het is vooral belangrijk om goed te laten meten. Een wat kleinere lingeriezaak heeft hiervoor vaak net wat meer tijd dan een druk bezochte winkel als de hunkemoller. Niet alleen je maat veranderd, maar ook de vorm kan veranderen. Waardoor je een andere soort nodig hebt. Zoek een goeie lingeriezaak op en leg de situatie uit. Laat ook weten wat je wilt, wel of geen beugel of padding e.d. Echt goede verkoopsters kunnen zien welke soort/vorm bh het beste zit en de maat is dan even meten en uitproberen wat lekker zit.

één jaar geleden

Eens met wat ROF zegt… ik had ze van Marlies Dekkers, gewoon omdat ze bij mij het beste aansloten (voor de zwangerschap dus) maar ik kan daar niets meer mee. Sowieso heb ik geen beugels meer erin zitten. Helaas heb ik een tumor (goedaardig) in m’n borst zitten die ik het liefste vrij laat van iedere vorm van druk. Voor mij past nu ook echt niets meer. Geen idee wat ik voor een maat heb maar ik geef nog borstvoeding dus ik hoef nu geen gewone bh te kopen.. Probeer even goed advies te krijgen en pas wat verschillende merken om in ieder geval een idee te hebben wat bij je past en wat voor jou fijn voelt ☺️

één jaar geleden

Prima donna! Echt mijn favo

één jaar geleden

Ik ben groots fan van de angie en rose van de hunkemoller. De prenatal heeft ook een fijn model voorgevormde beugel met voedingshaakjes 😅. Ook tot zeker maat G. Gelukkig voor mij is er maar 1 ding aan mijn borsten veranderd. Mijn omvang is een maatje kleiner geworden 🥰.

één jaar geleden

Ik ben helemaal weg van de ck beugelloze bh! Ik heb bij van Tilburg toen heel veel leuke kleurtjes ingeslagen. Ik kan niet meer tegen beugel bh's maar wil geen bralet waar ze in bungelen. Mij niet bellen voor de Hunkemöller... Die passen bij mij in ieder geval voor geen sh*t 🥶 ik ben van C naar E gegaan en na de borstvoeding zit ik tussen een C en D in verschilt een beetje per soort bh. Ik zou n keer naar een goeie lingeriezaak gaan en goed advies vragen. Ik ben heel blij dat wij hier in Nistelrode van Tilburg hebben waar ze perfect advies gaven (zowel voor lingerie als voor normale kleding)