7 Reacties

één jaar geleden

Herkenning... vandaag kwartier geslapen 😵‍💫 Tips niet helaas

één jaar geleden

Bij ons slaapt hij vaak een stuk beter als er iemand bij hem ligt, maar ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen haalbaar is

één jaar geleden

Dit hebben wij ook een tijdje gehad, is nu weer helemaal over en meneer slaapt nu weer 2,5 uur per dag.

één jaar geleden

Ja slapen is hier vanaf 1 jaar rommelig geweest. En nog steeds niet top. Eerst een tijd 1x slapen toen toch weer 2. En nu houd ze het al een paar dagen makkelijk vol van 07.30 tot 12.45 en dan slaapt ze max 1,5 uur. Ook niet erg lang. Is dat niet een idee dan ? 1 slaapje te laten doen? Ik moet zeggen ik deed vaak het ochtend slaapje heel vroeg rond 9uur. Een uurtje en dan pas laat in de middag rond half 3 3uur weer naar bed. Eerder was ze dan ook niet moe.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja slapen is hier vanaf 1 jaar rommelig geweest. En nog steeds niet top. Ee ...
Het probleem hier ook is dat hij vaak tussen 6-7u al wakker is. Waardoor die WT vaak soms echt nog te lang is ook om naar 1 dutje te gaan. De opstaantijd is jammer genoeg dagelijks. We proberen hem wel nooit voor 6u15 uit bed te halen. Zoals nu is hij om 5u20 beginnen babbelen maar ik vertik het van het hem gewoon te maken om dan op te staan. Ik hoop een fase en dat we nadien terug voort kunnen.

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Het probleem hier ook is dat hij vaak tussen 6-7u al wakker is. Waardoor di ...
Oke nee dat wisselt hier ook. 12.45 werkt omdat ik haar laat kletsen tot half 8 in bed. Ik denk inderdaad dat het anders veelste lang word. Maar is het een idee om hem dan gewoon rond 9uur in de ochtend even te laten slapen. Dan hebben ze vaak eind van de dag nog wel een beetje slaap.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Oke nee dat wisselt hier ook. 12.45 werkt omdat ik haar laat kletsen tot ha ...
Ik ga het eens proberen dit weekend als we thuis zijn 🙏🏼🙏🏼